למה מודיעין: "גרה במודיעין משנת 2004, מאז שאבא שלי, איש צבא, קנה פה בית בפרויקט הצבאי של שכונת השמשוני. עם השנים יצאתי מהבית, וכרגע בשנים האחרונות מתגוררת בדירה בשכונת הפרחים".
1 צפייה בגלריה
מיכל מאיה סלע
מיכל מאיה סלע
מיכל מאיה סלע
(צילום פרטי)
קראו גם:
אז בבית הספר: "למדתי בתיכון עירוני א' בעיר, ואת המקצועות המדעיים, ביולוגיה למשל, אהבתי ממש, בעיקר בגלל העניין שהיה לי תמיד באנטומיה ובגוף האדם, ולכן הגעתי בשלב מסוים, כבר בגיל 15, להתנדב בסניף מד"א בעיר".
פגישה בהזמנה: "הייתי מאוד רוצה לפגוש את דוד שלי, שמעון בן יתח ז"ל, שנפל במלחמת שלום הגליל, לבנון הראשונה. נולדתי אחרי שהוא נהרג, וגדלתי על הסיפורים עליו. כשפרצה המלחמה הוא היה בקורס מ"כים, רצה להוביל חיילים, והיום אני מחנכת כיתה בתיכון, ואני בטוחה שכמו שאני שם בשביל התלמידים שלי, הוא היה שם בשביל החיילים שלו".
תוכניות לסופ"ש: "סופי השבוע שלי מוקדשים להתנדבות במד"א. אני נהגת אמבולנס, וחובשת בכירה במד"א מודיעין. אני עושה באופן קבוע משמרות לילה בשישי ובשבת. בנוסף אני נהגת בפרויקט קהילתי של מד"א בעיר, ובסופי שבוע אני כוננית".
ספר לשבת: "קל, סדרת ספרי הארי פוטר. אני חובבת מושבעת שלו, והשבוע אגב, 31 ביולי, ציינו את יום הולדתו ה־42 של הארי פוטר".
המקום שלי: "חוץ מתחנת מד"א בעיר, אני מאוד אוהבת את הספרייה העירונית, אוהבת מאוד ספרים, וגם לבלות בקפה 443".
הצעות לשיפור: "ראשית הייתי שמחה אם היו מקימים כיכר לעובדי ומתנדבי תחנת מד"א בעיר, כי אלה אנשים שנותנים מעצמם מסביב לשעון. פרט לכך אני חושבת שמגיעה יותר הערכה לעובדי ההוראה".
מה חדש: "אני מלמדת כבר שש שנים בתיכון אמי"ת, ובשנת הלימודים הבאה, אוביל מגמה חדשה של לימודים, מדובר במגמה ברמה של 5 יחידות לימוד, העוסקת בנושא מקצועות חירום, בשילוב מד"א, פיקוד העורף ושירותי הכבאות. מגיעה תודה גדולה למנהלת בית הספר, אתי יצחקי, שאיפשרה לי לקדם את הנושא".