חודש ינואר היה עמוס במיוחד באגף תשתיות ובאגף מבני ציבור בעירייה מודיעין, שם החליפו משטחי דשא בגנים ציבוריים, שדרגו גינות כלבים והחליפו גופי תאורה ישנים בתאורת לד.
באגף מבני ציבור החליפו, כאמור, משטחי דשא בלא פחות מעשר גינות ציבוריות. בנוסף, ביצע האגף שדרוגים נוספים באשכולות גני ילדים. משטחי הדשא הוחלפו בגינות הבאות: הגינה הצמודה "לטרם" ברחוב תלתן, מלאכי הנביא 12, עמק בית שאן 12, עמוס הנביא 20, רחוב סיוון 15, אשר 4, אשר 41, מנחם בגין, המקצועות ויהודה. בנוסף, הוחלפו משטחי דשא באשכולות גני הילדים ברחוב אסתר המלכה וברבקה אמנו. באשכולות גני הילדים, בוצעו גם עבודות שדרוג בכל גן במסגרתן הוחלפו כל מתקני המשחק מעץ למתקני משחק חדשים ומודרניים. העבודות מתבצעות בהתאם לתכנית רב שנתית לשדרוג פארקים וגינות ציבוריות בדגש על השכונות הוותיקות.
1 צפייה בגלריה
תאורה המטרידה את התושבים
תאורה המטרידה את התושבים
תאורה המטרידה את התושבים
(צילום המחשה: שאטרסטוק)
קראו גם:
עבודות שדרוג והנגשה בוצעו גם בפארק הכלבים ברחוב עמק זבולון, הממוקם ליד "פארק המשפחה". בפארק, אשר משמש את כל כלבי השכונות אבני חן והמגינים, נבנו שבילים סלולים מונגשים בכניסות המותאמים לבעלי כלבים עם עגלות תינוק או עם מוגבלות פיזית. בנוסף, הוקמה רחבת ישיבה המיועדת למפגשי בעלי הכלבים בזמן שכלביהם מתרוצצים, עם שבעה ספסלי ישיבה. עוד במסגרת העבודות, בוצעה הוספת חול לפארק ותיחוח חול קיים, וכן מיקום ברזיה מחדש. מהעירייה נמסר כי בימים אלה נעשה מיפוי של כלל גינות הכלבים בעיר במטרה לבחון את הצרכים והשדרוגים הנדרשים במקומות נוספים.
בימים אלה הוחלפו גם כשבעים גופי תאורה ישנים לגופי תאורה חכמים מסוג תאורת לד. מחלקת החשמל, שבאגף תשתיות בעירייה, התקינה את התאורה בכלל המגרשים שבמתחם הכוללים את מגרשי הטניס, הכדורסל, כדורעף חול וכן מגרשי הפטאנק. זאת במסגרת מודל "עיר חכמה" שמטרתו חיסכון במשאבים ושיפור השירות לתושב.
כל העדכונים - חדשות מודיעין