ועדת הביטחון של עיריית מודיעין בראשות סגן ראש העירייה אילן יאיר בן סעדון, העניקה אור ירוק להקמת צוות שבראשו יעמוד חבר הוועדה יוסי ברקו, במטרה לבחון מודל להקמת מתקן אימונים וירי בעיר, שייתן מענה לתושבים, לכוחות הביטחון, ולאנשים המחזיקים בנשק המעוניינים להתאמן.
1 צפייה בגלריה
משתתפים בסיור
משתתפים בסיור
משתתפים בסיור
(צילום פרטי)
קראו גם:
בשבוע שעבר התקיים סיור בעיר אילת עם הצוות, שהיה מצומצם כי נדרשו אישורי קורונה בכניסה לעיר. הצוות סייר במתקן האימונים והירי "טופ 94", המשלב בתוכו גם פעילויות אקסטרים.
במהלך הסיור התנסה הצוות בירי בכלי נשק שונים, בטיפוס על קיר טיפוס, בהליכה בפארק חבלים אתגרי בגובה 20 מטרים, בירי בחץ וקשת, בביקור במוזיאון של תולדות הנגב ועוד.
בן סעדון: "אני מברך את מנכ"ל האתר משה ציגר שאירח אותנו והעניק לנו את החוויה הנדרשת כדי להבין שאטרקציה מעין זו חייבת להגיע למודיעין־מכבים־רעות, שילוב של מתקני ירי ברמה הגבוהה ביותר בשילוב אטרקציות. בטוחני כי היא תמשוך קהל של מבלים, מתאמנים, משפחות, לוחמים ואנשי ביטחון. המקום גם יספק עשרות מקומות עבודה לתושבי העיר".
המיקום המיועד להקמת מתקן האימונים והירי בעיר הוא אזור ליגד אולם בשלב זה הנושא נמצא בשלבים מוקדמים ולא ניתן להרחיב מעבר לכך.
תושבי העיר חלוקים בדעתם על נחיצות המטווח. אחד מהם סבור כי מדובר ברעיון מצוין שיעיר את העיר: "כל דבר שיתרום ליותר פעילות בעיר הוא מבורך", הוא אומר, "זה יכול לתת אפשרות נוספת לבילוי לילדים, לבני נוער וגם למבוגרים, וגם לספק מקומות עבודה. אני חושב שזה רעיון מצוין".
מנגד, תושב אחר סבור כי מטווח ירי הוא לא הדבר הכי חשוב שצריך כרגע בעיר: "יש הרבה דברים שחשוב להביא לעיר. לפני מטווח ירי, כמו למשל בית חולים, אוניברסיטה, מוזיאון ועוד. אני גם לא מתלהב מהמסר שזה משדר - מסר מיליטנטי ולוחמני. הייתי מעדיף שישקיעו בחינוך לערכים של שלום וסובלנות".