דיירי הבית: רויטל (45) גמלאית של צה"ל, שירתה בתפקידי משאבי אנוש בחיל המודיעין, כיום עצמאית. נחום (46), מהנדס. שני (19), חיילת. ליהי (8.5), תלמידה בבית ספר יוזמה-קציר. יאיר (6) לומד בגן מעיין, גן חובה.
איפה גרים: "אנחנו גרים בשכירות בשכונת כרמים וצפויים לעבור בקרוב לדירת חמישה חדרים בשכונת נביאים. הגענו למודיעין לפני שמונה שנים בעקבות העבודה שלי בפיקוד מרכז ובעקבות העבודה של נחום".
1 צפייה בגלריה
"זה בית מעורב של מזרח ומערב". משפחת שיינקופף
"זה בית מעורב של מזרח ומערב". משפחת שיינקופף
"זה בית מעורב של מזרח ומערב". משפחת שיינקופף
(צילום: גלית סברו)
על העיר: "מודיעין היא מקום מצוין באמצע, ממש מרכז העניינים. יש בה אנשים מקסימים, שפע קהילות, המון פעילויות, מתנדבים, וכל הזמן נפתחים עסקים מיוחדים. אפשר למצוא כאן הכל".
"אם נצליח לשים בצד את הבחירות האינסופיות והמחלוקות ונסתכל על הדברים הטובים נגלה שיש לנו ארץ נהדרת"
על העסק: רויטל מלווה עסקית ומעבירה הרצאות וסדנאות העצמה לפי חזון הרצל – "אם תרצו אין זו אגדה". "בגדול אנחנו ממש חיים את החלום לפי החזון של הרצל", אומרת רויטל. "אם נצליח לשים בצד את הבחירות האינסופיות והמחלוקות ונסתכל על הדברים הטובים, נגלה שיש לנו ארץ נהדרת".
על התחביבים: רויטל – סדנאות להתפתחות אישית, קריאה, ריקוד והתנדבות למען הקהילה. נחום – סדנאות אוכל, דיג, לעבוד בגינה ולטייל בטבע. שני – לשיר, לרקוד, לנגן ולבשל. ליהי ויאיר – משחקי קופסה, ריקודים וטיולים בטבע.
על הבישולים בבית: שני ונחום אוהבים לבשל ואוהבים אוכל מכל העדות, העיקר שיהיה טעים. "זה בית מעורב של מזרח ומערב", הם אומרים.
מוטו משפחתי: "אם תרצו – אין זו אגדה".
חוויה משפחתית מיוחדת: "אנחנו אוהבים את המשפחתיות, טיולים ומפגשים עם המשפחה המורחבת. נהנים מכל החברותא".