נציגות הורי תלמידים בבית הספר היסודי "אבני החושן" במודיעין הפיצו בתחילת השבוע עצומה ובה דרישה לחייב את כל חברי צוות ההוראה להתחסן נגד קורונה.
בעצומה מציינים נציגי ההורים כי להבנתם רק כ־50 אחוז מצוות ההוראה של בית הספר התחסנו עד כה, וכי אין מידע לגבי היענות בנושא של שאר מורי ומורות בית הספר, דבר המטריד את ההורים, רגע לפני שתלמידי כיתות א'‑ד' חוזרים ללימודים.
1 צפייה בגלריה
"הילדים עלולים להדביק". אבני החושן
"הילדים עלולים להדביק". אבני החושן
"הילדים עלולים להדביק". אבני החושן
(צילום: חורחה נובומינסקי)
"קשה לתאר את עוגמת הנפש ואת התדהמה שאחזה בנו כאשר שמענו כי 50 אחוז בלבד מצוות המורים בבית הספר התחסנו", כתבו איתן ופנינה ליפסקר, הורים לילדים בבית הספר, בעצומה אותה יזמו. "סירוב להתחסן הוא התרסה כנגד ההתנהלות הבסיסית ביותר המצופה מכל אחד מאיתנו והיא המאמץ המשותף למלחמה במגיפה".
קראו גם:
עוד מציינים בני הזוג ליפסקר, כי התורה מצווה "שלא לעמוד על דם רעך", וכי כהורים לתלמידים בבית הספר מהחינוך הממלכתי־דתי, הם מצפים מצוותי ההוראה של בית הספר להתחסן ולא לפעול "בניגוד לאמונתנו והתנהלותנו כאנשים מאמינים".
"סירוב להתחסן הוא התרסה כנגד ההתנהלות הבסיסית ביותר המצופה מכל אחד ואחת מאיתנו והיא המאמץ המשותף למלחמה במגיפה"
לטענת הורי בית הספר, מי שאחראית לטיפול בנושא היא מנהלת המוסד החינוכי, לידיה אפריאט, ודרישתם ממנה היא לפרסם את שמות אנשי ההוראה שאינם מסכימים להתחסן, למנוע את כניסתם לבית הספר עד שיתחסנו ואם יסרבו לכך, להפסיק את עבודתם בבית הספר.
אלא שהיו גם מי שהתנגדו לחתימה על העצומה. "נכון שמטריד לשלוח ילדים לבית ספר בו יש מורים לא מחוסנים, אבל לא בגלל שהמורים עלולים להדביק, אלא גם כי הם בעצמם עלולים להידבק מילדינו", אומר אב לילדה בבית הספר.
תגובת משרד החינוך תתפרסם כשתתקבל.
לעדכונים - חדשות מודיעין