טלטלה בהנהלת עיריית מודיעין – מכבים – רעות: ראש העירייה חיים ביבס פיטר היום (שני) את סגנו, חבר המועצה (אילן למודיעין) אילן בן סעדון. ביבס נטל מבן סעדון את כל הסמכויות שהיו תחת אחריותו במהלך השנתיים וחצי האחרונות. "אי שביעות רצון מעבודתך מזה כשנתיים חצי", נכתב במכתב הפיטורין.
1 צפייה בגלריה
אילן בן סעדון
אילן בן סעדון
אילן בן סעדון
(צילום: מהאלבום הפרטי)
מאז שהתמנה לתפקיד ושיתף פעולה עם ביבס הפך בן סעדון לאחת הדמויות האהודות במסדרונות העירייה ובמסגרת הסכם כניסתו ללשכת ראש העירייה קיבל תחת אחריותו את מספר תיקים עירוניים חשובים: תיק מאבק בשימוש בסמים ובאלכוהול, תיק ביטחון ומשק לשעת חירום (מל"ח) ותיק התחבורה ובטיחות בדרכים – אלא שנראה כי העומד בראש העירייה לא ממש היה מרוצה מתפקודו בנושאים אלה.
"בשנה האחרונה מתמודדות הנהלת העיר עם אתגרים משמעותיים בניהול משבר הקורונה, תקופה מורכבת בה לא נרתמת, לצערי, למאמץ ואף לא קידמת את הנושאים שבאחריותך", כתב ביבס לבן סעדון.
עוד רשם ראש העירייה לסגנו: "אני מוצא את עצמי שוב ושוב עוסק עם גורמי המקצוע הרלוונטיים בעירייה בנושאים שהפקדתי בידיך, נושאים שאינך פעיל בהם כלל, לכן החלטתי לבטל את הסמכויות שהאצלתי לך".
על אף שלטענת גורמים בכירים בעירייה המהלך להדחתו של בן סעדון היה באוויר בשל חילוקי דעות שלו עם ביבס, הופתעו רבים מעיתוי ונוסח ההודעה.
"זה מסר חריף וברור וחד", אומר גורם בהנהלת העיר, "ואם חיים הגיע למצב כזה כנראה שיש הרבה דם רע שם ובכל מקרה חבל שזה קורה". חשוב לציין כי בן סעדון ימשיך לשאת את התואר סגן ראש העירייה אולם תפקיד זה יהיה ללא התנאים הנילווים – שכר, תשלום הוצאות, לשכה ומזכירה.
תגובת בן סעדון תובא כשתתקבל.
פורסם לראשונה: 16:20, 08.02.21