תושבי שכונת הנחלים במודיעין חוששים כי צמחייה עבותה שטרם נגזמה על ידי העירייה, הנמצאת על אחת הגבעות במרכז השכונה, עלולה להביא לכניסתם של מזיקים לשטח השכונה, ובמיוחד נחשים.
1 צפייה בגלריה
"תנועה ערה". הגבעה בשכונת הנחלים
"תנועה ערה". הגבעה בשכונת הנחלים
"תנועה ערה". הגבעה בשכונת הנחלים
(צילום פרטי)
קראו גם:
השטח המדובר נמצא במרכז רחוב נחל זוהר בשכונה, לא הרחק ממתחם מסחרי וממספר בתי כנסת המושכים אליהם מדי שבוע מאות תושבים.
הגבעה, הממוקמת מול בנייני המגורים 19‑23 ברחוב, מלאה בשיחים גדולים ועצים ותיקים שמסביבם עשבייה גבוהה שהתייבשה בשבועות האחרונים, והתושבים חוששים כי מי שיעבור במקום עלול להיפגע מנחשים שבימים אלה מתעוררים משנת החורף שלהם.
"במו עיניי ראיתי נחש שחולף פה בשטח ומסתובב ליד הכביש, וסביר להניח שהוא לא הנחש היחיד", אומרת תהילה בכר, תושבת השכונה.
"זה היה די מפחיד ומאוד מטריד לחשוב על כך שבעלי חיים מסוכנים כאלה מסתובבים פה ברחוב שיש בו המון ילדים ומספר תחנות אוטובוס שצמודות לגבעה ולשטח עם הצמחייה הסבוכה".
לדברי כמה מתושבי הרחוב, את הגבעה חוצה שביל עפר, דרכו נוהגים ילדי השכונה לקצר את הדרך לכמה מחלקי השכונה, דבר שמטריד אותם מאוד.
"יש פה תנועה ערה ממש של אנשים, צעירים ומבוגרים, במיוחד בימים אלה של קיץ ומזג אוויר נעים", אומרים התושבים, "ובקצה של אותה גבעה יש בית כנסת גדול ומרכז מסחרי בו יושבים כל אחר צהריים המון ילדים והורים".
לטענת בכר, על העירייה לדאוג לניקוי מיידי של השטח כדי שהוא יהפוך לבטוח למעבר.
"לא צריך לגזום את כל הגבעה, אלא בשלב ראשון רק את שוליה, כדי שהמעבר יהיה בטוח", היא מסבירה. "כרגע השיחים הגבוהים צמודים למדרכה וחלקם הגיעו כבר למדרכה, וחבל שיקרה משהו שנצטער עליו".
מעיריית מודיעין לא נמסרה תגובה.