אור גרינפלד ושותפתו, חברת מועצת העירייה שהצטרפה למיזם עזרה בשכונה, עדי מן, הקימו לפני קרוב לשנה מיזם חברתי קהילתי בשם 'עזרה בשכונה' שמטרתו סיוע בקניות ובכל צורך אחר למבודדים או למי שחלו בקורונה. הם רתמו לצידם עשרות מתנדבים תושבי העיר. אולם לאחרונה, עם התפשטות המגיפה והתווספות של עשרות חולים מדי יום מבין תושבי העיר, נוצר מחסור של ממש במתנדבים.
2 צפייה בגלריה
אור גרינפלד ועדי מן
אור גרינפלד ועדי מן
אור גרינפלד ועדי מן
(צילום: פרטי, מרטין חמי)
על מנת להגדיל את מספר המתנדבים הפיצו גרינפלד ומן ברשתות החברתיות ובקרב חבריהם טופס רישום אלקטרוני באמצעותו ניתן להצטרף לפעילות למען תושבי העיר.
קראו גם:
בטופס מתבקשים מי שרואים את עצמם מתאימים לביצוע המשימה להשאיר את פרטיהם האישיים ולהשיב על מספר שאלות כמו למשל אם הם בעלי רישיון נהיגה ואם רכבם זמין לסיוע, האם הם זמינים לעזרה בימי שבת והיכן הם מתגוררים.
לאחר שבתחילת המיזם ביקשו גרינפלד ומן מהמתנדבים להגיע לכל רחבי העיר, לאור העלייה בתחלואה והצורך לשמור על מגבלות הריחוק מהבית, מתארגנים השניים לבחור את המתנדבים לפי שכונות המגורים בעיר, כך שכל מתנדב יפעל בתחום שכונת מגוריו.
המשימות אותן יתבקשו המתנדבים לבצע מגוונות: רכישת מוצרים למבודדים, קניית תרופות לקשישים הנמצאים בסגר, הוצאת כלבים שבעליהם בבידוד לטיול, פינוי אשפה ועוד.
2 צפייה בגלריה
מיזם עזרה בשכונה
מיזם עזרה בשכונה
מיזם עזרה בשכונה
(צילום מסך)
"לצערנו, בעקבות העלייה במספר המאומתים בעיר וכמות המבודדים העולה עולות גם מספר הפניות לסיוע ואנחנו שמחים על כך אבל חייבים להרחיב את השורות כדי להעניק מענה", אומר גרינפלד ומוסיף: "אז נשמח מאוד שמי שמעוניין לסייע יצטרף אלינו".
תושב העיר שהסתייע בשירותי מתנדבי המיזם מספר: "העזרה היתה קטנה אבל מאוד משמעותית ובעיקר מחממת את הלב, טוב לדעת שיש חבר'ה צעירים שמתגייסים למען סיוע לקהילה בימים מורכבים אלה".
לעדכונים - חדשות מודיעין