נכון לבוקר זה (שלישי) חוסנו כנגד נגיף הקורונה 26,971 מתושבי העיר מודיעין. רוב המתחסנים עד לשלב זה הם בקבוצת הגיל שבין 60 ל – 69 במסגרתה חוסנו 4,771 תושבים במנה הראשונה של החיסון כש – 1,449 מתוכם התחסנו כבר במנה השנייה.
1 צפייה בגלריה
חיסון
חיסון
חיסון
(צילום המחשה: shutterstock)
בקרב קבוצות סיכון נוספות, קשישים בין הגילאים 70 ועד 79 התחסנו במנה הראשונה 2,856 מתושבי העיר ו – 940 מתוכם כבר השלימו את קבלת שתי מנות החיסון כנדרש.
קראו גם:
מקרב קבוצת הגיל של בין 40 ל – 49 שבמהלך הימים האחרונים קיבלו חבריה אישור להתחסן במסגרת קופות החולים השונות התחסנו כבר 4,743 מתושבי העיר, נתון גבוה גם בהשוואה ליישובים אחרים בסדר גודל דומה ו – 445 מתוכם זכו אפילו לקבל כבר את מנת החיסון השנייה.
נתון מעניין נוסף הוא שלמרות שטרם הונחו להתחסן, הצליחו כבר 1,357 מתושבי מודיעין – מכבים רעות שגילם בין 20 ל – 29 להתחסן כש – 82 ברי מזל מתוכם התחסנו כבר במנה השנייה. כמו ביישובים אחרים מדובר לרוב בצעירים שהגיעו למתחמי החיסון וניצלו את ההזדמנות שהיו מי שביטלו את תוריהם או שהתלוו להוריהם הקשישים, וניצלו את ההזדמנות לקבל את החיסון.
בהתאם לנתונים שמספקת דוברות העירייה, ישנם בעיר 453 חולים מאומתים לנגיף – כש – 78 מתוכם התווספו לרשימה החל מיום ראשון בערב. ציון הרמזור של העיר הוא 6.5, מה שמעניק לעיר את הצבע הכתום, סטטוס בו היא נמצאת כבר למעלה משבועיים.
דירוג השכונות בעיר מלמד על שוני בתחלואה ברחבי העיר:
שכונות כתומות על פי מודל הרמזור: הפרחים, משואה, הכרמים, רעות, אבני חן והנביאים.
שכונות צהובות: המגינים, מוריה, השבטים, הנחלים, הציפורים ונופים.
שכונות ירוקות: מכבים.
עוד מדגישים בעירייה כי במהלך ימי הסגר, במטרה למנוע את העלייה בתחלואה, מקיים השיטור העירוני פעילות שוטפת הכוללת בדיקות פתע ומחסומים לאיתור מפרי כללי הסגר.
לעדכונים - חדשות מודיעין