מסעדת ההמבורגרים BBB שנפתחה לאחרונה במודיעין, משיקה את תפריט חורף 2022.
המסעדה, שבפתיחתה הושקעו כ-4 מיליון שקלים, מנוהלת על ידי מור אגמון (26) ואלמוג חכון (30), הנמנים על קבוצת השותפים במסעדה.
3 צפייה בגלריה
לחמעג'ון
לחמעג'ון
לחמעג'ון
(צילום: גל אבירם)
המסעדה משתרעת על שטח של כ-500 מטרים, וכוללת 300 מקומות ישיבה עם מרפסת גדולה.
קראו גם:
צוות הקולינריה של BBB מתייחס בתפריט החדש לטרנדים קולינריים ולטעם הישראלי, תוך התמקדות בבשר טרי ואיכותי, טחון במקום. התפריט פונה לקהלי יעד מגוונים כמו ילדים, קרניבורים, טבעונים וצמחונים וניתן למצוא בו מנות פתיחה, עיקריות, ספיישלים, עסקיות, מנות ילדים, קינוחים ועוד.
בין מנות הפתיחה החדשות: פרנה בתנור לבנים - מוגש עם מטבלים (16 שקלים) ; לחמעג'ון - לחם בשר בתנור לבנים, עם ראגו טלה ונתחי בקר מובחרים, טאבולה, ויניגרט עמבה הודית, טחינה לבנה, קרם עגבניות, שמן זית וסומק (49 שקלים) ; סינייה - חציל שרוף עם גרגירי חומוס וכמון, ראגו טלה ונתחי בקר, פטרוזיליה, צנוברים, קרם עגבניות, טחינה וסחוג ירוק, מוגש לצד פרנה (49 שקלים).
3 צפייה בגלריה
אסאדו צ'ימיצ'ורי עם תוספות
אסאדו צ'ימיצ'ורי עם תוספות
אסאדו צ'ימיצ'ורי עם תוספות
(צילום: גל אבירם)
בגזרת הסלטים, פיתחו השפים סלט שורשים מסולסלים (36 שקלים) ; סלט ירקות גלילי (42 שקלים) ; וסלט עוף מזרח מערב (59 שקלים).
בקטגוריית הגריל והפלנ'צה: אסאדו מפורק עם חלה, מוגש על טחינה, משוואיה וגרגירי חומוס (69 שקלים) ; פרגיות בקארי חמאת בוטנים (69 שקלים) ועוד.
3 צפייה בגלריה
ולקינוח: פרופיטרולים
ולקינוח: פרופיטרולים
ולקינוח: פרופיטרולים
(צילום: גל אבירם)
"אנו שמחים על השקת תפריט חדש במסעדה שנפתחה לאחרונה במודיעין, עיר שצמאה למקומות בילוי שאינם דורשים מהתושבים נסיעה ארוכה", אומרים אגמון וחכון. "אנו שמחים שיש לנו אפשרות להציע לאורחים שלנו לא רק המבורגרים, אלא חוויה כוללת לכל מי שמעוניין בבילוי נעים, טעים ומשתלם".
המסעדה מציעה גם שירותי TA ומשלוחים לרחבי העיר מודיעין וליישובי הסביבה.