מטפחות מעוצבות נועדו לשדרג את מראה האישה, ומשום כך, רבות משתמשות בהן כאשר הן יוצאות מחוץ לבית לאירועים שונים ולסידורים יומיומיים. ניתן למצוא מגוון רחב של מטפחות, כיסויי שיער, כובעי ברט, טורבנים וכיסויי ראש מסוג בובו שנשים יכולות לרכוש. כל פריט כזה מעוצב בדרך שונה ויש צורך להניחו על הראש בצורה אחרת. קשירת מטפחות לראש היא אחת השיטות הנפוצות ביותר וניתן למצוא מספר טובות היכולות להלום מראה של אישה. קיימות מטפחות מגוונות הנבדלות אלו מאלו בבדים, בצבעים, בהדפסים וכדומה. יש המיועדות לאירועים חשובים כמו חתונות, אירועים עסקיים ורשמיים, אירועים ספורטיביים ועוד.

1 צפייה בגלריה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
(צילום: pixabay)

שיטות קשירה שונות

ניתן למצוא מטפחות המעוצבות בשיטות שונות. יש המעוצבות להתאמת קוטרן על פי כמות השיער והן בעלות כיווץ המספק נפח טבעי. לכל אחת ניתן להוסיף עיטור אחר ובין היתר, מכבנה או סיכה, פרח, סרט בד וכדומה. ניתן למצוא מטבחות ארוכות וגדולות אשר עוטפות היטב את כל השיער שנועדו ליצירת טורבן נאה וחינני, יש כאלו המגיעות עם כפתורים וגומיות. קיימות אחרות אשר אותן, פשוט, מניחים על הראש ללא קשירה כלשהיא, ואף על פי כן, הן נצמדות אל השיער. קיימות נוספות אותן ניתן לקשור בקלות וגם להוריד מבלי לפגוע בצורת השיער המעוצב.

רכישה באתר מושקע

את המטפחות הללו, כמו גם פרטי כיסויי ראש אחרים, ניתן לרכוש באתר מושקע המשווק אותן. כל פריט מצולם ובצידו הסבר מקיף על תכונותיו. כמו כן, נוספים פרטים טכניים דוגמת סוגי בדים וצבעים, אמצעי ודרך תשלום ודרכי אספקה, כך שכל אחת יכול לבצע רכישה מקוונת בקלות. על מנת שכל אישה תפיק את המרב מכל מטפחת ניתן לצפות בסרטוני הדרכה לקשירת שיער. יש מספר רב כאלו וכל אחת מדגמת שיטה אחרת יש מטפחות שאותן מניחים בקצה הראש והיכן שהשיער מתחיל ואז הוא מכוסה כליל. יש המתחילות דווקא מספר סנטימטרים מעבר לקצה השיער אבל שיטת קשירת קצוות השיער דואגת לכך שכולו יהיה מוסתר. יש סרטון המדגים קשירת טורבן מורכבת, וכן הלאה.

חשיבה על כל פרט

הסרטונים הללו נועדו לטובת נשים דתיות יהודיות, מוסלמיות דרוזיות ואחרות אשר אמורות לנהוג על פי מצוות הדת. הן חייבות להסתיר את כל שיערן, ושיטות הקשירה הנ"ל ואחרות נוספות מדגימות זאת היטב. יש מטפחות מעוצבות שנועדו לנשים חילוניות. כך, כל אישה תשתמש בשיטה המתאימה לצרכיה ובהתאם לנסיבות. מעצבת יצירתית חושבת על כל פרט כאשר היא מתיישבת לתכנן את המטפחות ובוודאי כאשר היא תופרת ומכינה אותן. השירות המקיף לכל לקוחה אינו מסתיים בכך, אלא ממשיך גם בהדגמת קשירת מטפחות אשר מטרתה היא לנצל כל אחת בדרך שונה. כך יכולה כל אישה לשנות את מראה פניה כל העת, ללא קושי ובמאמץ קטן.
הסבר והדרכה
לצד אפשרויות הבחירה המגוונות יכולה כל לקוחה לקבל הסברים ומידע על שיטת הקשירה המתחשבת, בין היתר, בנפח השיער ובמצבו. קיימות מטפחות אחרות שיש בהן כפתורים וגומיות שנועדו להתאמת קוטר על פי כמות השיער. הן בעלות כיווץ המספק נפח טבעי. לכל אחת ניתן להוסיף עיטור אחר כמו פרח, סרט בד, סיכה נאה ועוד. כמובן, שקיימות מטפחות אותן מניחות הנשים על הראש ללא קשירה והן נצמדות היטב לשיער. מומלץ לרכוש אותן באתר מקצועי מושקע אשר יש בו את כל המידע הקשור בנושא של מטפחות מעוצבות לנשים מכל המגזרים הקיימים ובכל טווחי גיל. המחירים המוצעים נוחים ושווים לכל כיס, וכמובן, זולים ביחס לפריטי ביגוד אחרים.