אנחנו כאן כדי להמליץ על צימרים משפחתיים ברמת הגולן ותיירות טובה, אבל על עוד הרבה מעבר לכך. כשאתם מגיעים לאזור רמת הגולן, מומלץ מאוד לבדוק אילו אטרקציות מומלצות עבורכם ועבור מי שמגיע אתכם. מגיעים עם ילדים? ישנן אטרקציות ברמת הגולן אשר מומלצות ביותר. בואו נדבר.
תמיד כדאי לבדוק מראש, מה אתם עומדים לעשות בזמן החופשה שלכם. תוכלו לסגור על אטרקציות שונות, על צימרים מפנקים, מסלולי טיולים מומלצים ברמת הגולן ועוד. בין אם אתם מטיילים כזוג או כמשפחה, יש כל כך הרבה מה לעשות ברמת הגולן והאזור, עד שהאופציות הרבות עשויות לבלבל. בואו נעשה קצת סדר. אם אתם מגיעים לאזור רמת הגולן וכבר סגרתם על צימר מפנק עם ג'קוזי (מומלץ למשל סוויטות בחד נס, מג'דל שאמס ועוד), נותר לכם רק לסגור על איזו אטרקציה שתהיה מושלמת לכולם.

אטרקציות ברמת הגולן | קטיף עצמי של פירות

בואו נתחיל ממה שהטבע העניק לנו, פירות יער ופירות עץ טעימים. במהלך השנה ובהתאם לעונה, תוכלו לצאת לקטיף פירות ברמת הגולן. קטיף ברמת הגולן, הוא למעשה קטיף עצמי, שניתן במהלכו אסוף פירות כמו דובדבנים, פטל, תפוחים, אוכמניות ועוד. ואם בטבע עסקינן, כדאי לציין כי באזור רמת הגולן ישנם מסלולי טיולים פשוט מרתקים ומהנים.
למשל, אזור נחל יהודייה הוא מומלץ מאוד עבור מטיילים הנהנים מהליכות רגליות. שימו לב כי ניתן לבחור במסלול אחד שהוא קצת יותר ארוך, אך גם אפשר לבחור במסלול הקצר יותר. בכל מקרה, בשני המסלולים תוכלו להגיע בסוף לאגם יהודייה, להוריד את הבגדים ולקפוץ למים קרירים.

טיולים חורפיים ברמת הגולן

אם אתם מגיעים לרמת הגולן בחורף, כמובן שהבילוי באגמים טבעיים הוא לאמיצים בלבד (קר מאוד). עבור מי מאיתנו אשר פחות נהנים ממעיינות טבעיים בחיק הטבע, אפשר בקלות לאתר צימרים עם בריכות מחוממות ברמת הגולן.
צימר עם בריכה מחוממת ברמת הגולן הוא אופציה מופלאה עבור משפחות, במיוחד אם אתם מגיעים עם ילדיכם. צימרים למשפחות ברמת הגולן ניתן למשל למצוא ביישוב חד נס, אך ישנם עוד לא מעט יישובים אחרים הכוללים בתוכם סוויטות יוקרתיות, צימרים עם עיסוי, סוויטות עם ג'קוזי, מלונות בוטיק עם בריכה, בקתות עץ עם ג'קוזי ברמת הגולן ועוד. אגב, גם סוויטות אבן תוכלו למצוא ברמת הגולן והצפון.

סוויטות ברמת הגולן בעיצוב שזוכרים לנצח

ואם כבר דיברנו על סוויטות פאר בצפון וברמת הגולן, כדאי לדבר לרגע על העיצובים המרשימים של סוויטות ברמת הגולן ובקרבת החרמון. תוכלו להתארח במתחמי סוויטות מעוצבות ביותר, כאלו שקוראים עליהם במגזינים בחו"ל. למשל, ידעתם כי ישנן סוויטות יוקרתיות בחד נס בעיצוב יפני? מה לגבי צימרים ברמת הגולן אשר בנויים במפלסים שונים, כאשר המפלס העליון משקיף על הכנרת? (נוף פנוראמי מוחלט ומהמם חושים).

1 צפייה בגלריה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
(צילום: pixabay)

ישנן לא מעט אופציות עבור מי שמחפש ליהנות מחופשת סוויטות מפנקות בצפון עם ג'קוזי או בלי. אפרופו מים מבעבעים, כדאי לדעת שישנם מתחמי צימרים המציעים לכם ליהנות מבריכות פרטיות בתוך הצימרים עצמם. פשוט כיף. לא צריך אפילו לצאת מהצימר, פשוט לובשים בגדי ים ונהנים מחופשה מחוממת ופרטית. ואם הזכרנו פרטיות, כדאי לדעת שישנם המון צימרים ברמת הגולן אשר מציעים לכם אטימות מוחלטת מפני רעשים. הפרטיות בהחלט מובטחת.