הבחירות המקומיות 2023: סיעת "שחר עושים חינוך" השיקה אמש (ב') את קמפיין הבחירות בהשתתפות ראש העירייה חיים ביבס, סגן ראש העירייה הפורש מויש לוי ויו"ר הרשימה החדש עידן חמי.
2 צפייה בגלריה
השקת סיעת "שחר עושים חינוך"
השקת סיעת "שחר עושים חינוך"
השקת סיעת "שחר עושים חינוך"
(צילום: צביקה ליברמן)
מאות פעילים, חברים ותושבים הגיעו לאירוע השקת הקמפיין. באירוע אשר התקיים בבית משפחת תמם ברעות הוצגו חברי הרשימה לבחירות שחף סברסקי, איציק מלכא, רונית יצחקי ואמירה סולו. ואף נחשפו שני מצטרפים חדשים ירון קנר, שהינו מנכ"ל ארגון "הינם" ומוציא הספר "אמנה ישראלית, וכן גפן מאיר מזכ"ל תנועת הנוער הבין דורית סבבתא. את האירוע כיבד בנוכחותו ראש העיר חיים ביבס, אשר בא לברך את עידן חמי על הצטרפותו למערכת הפוליטית המקומית ונפרד מסגנו לאורך השנים מויש לוי.
יו"ר הרשימה החדש, עידן חמי, פרש בפני משתתפי האירוע את שלושת הנושאים המרכזיים בהם תפעל "שחר - עושים חינוך" ואף חשף כמה מהפרויקטים והיוזמות המתוכננות שהרשימה הולכת לבצע כאשר תיכנס למועצת העיר: אני רוצה לשתף אתכם הערב בחזון שלנו בשחר עושים חינוך. הוא אומנם החל לפני 20 שנה אבל הוא חי, בועט ונכון גם היום: חינוך, קהילה, והתנדבות. אלו בעינינו המרכיבים שהופכים עיר - לעיר שרוצים לחיות בה. לא סתם הגענו לאן שהגענו ולא סתם אנשים ממשיכים לעבור למודיעין בקצב של שניים עד שלושה אחוזים כל שנה.

קראו גם:

"עשרים שנים 'שחר - עושים חינוך' דאגה שהחינוך יהיה בראש סדר העדיפויות בעיר ואי אפשר לעשות את זה בלי להשקיע משאבים. אבל העיר גדלה והאתגרים הולכים ומתרבים, מבנים מתיישנים, ויש פיתוח בתשתיות ופרויקטים חדשים, מה שעלול לבוא על חשבון החינוך. לכן הדבר הראשון שנעשה הוא לוודא שתקציב החינוך ימשיך לעמוד על כ- 50% מתקציב העירייה".

2 צפייה בגלריה
השקת סיעת "שחר עושים חינוך"
השקת סיעת "שחר עושים חינוך"
השקת סיעת "שחר עושים חינוך"
(צילום: צביקה ליברמן)

ראש העירייה חיים ביבס: "האמת היא שאני לא הולך לאירועי השקה של אף אחת מהסיעות, אבל באתי לפה משתי סיבות. הראשונה, העובדה שעידן חמי חדש במערכת וצריך לחזק אותו לקראת הישיבה הבאה והעשייה העירונית. והסיבה השנייה היא להיפרד מחבר שאיתו אני הולך יחד הרבה הרבה שנים, סגן ראש העיר מויש לוי. אני רוצה לאחל לכל ראש עיר במדינת ישראל שיהיה לו סגן ישר הגון ומקצועי כמו מויש, שעשה ,ועושה, עבודה מדהימה. קשה לי מאוד לסמוך על אנשים, כדי שאני אסמוך על אדם ואשחרר, זה סימן שהוא עושה את העבודה הטובה ביותר.
"יש דבר אחד שהוא ברור, העשייה המשתפת בתחום החינוך סייעה לנו לא מעט שנים בעבודה המשותפת ובפתרון בעיות. אני רוצה לאחל המון הצלחה לחמי, כמה שיותר עשייה בתחום החינוך, כמה שיותר שילוב. שנמשיך להוביל את אחת ממערכות החינוך הטובות במדינת ישראל. צריך לזכור שהאתגר האמיתי הוא לשמר את מערכת החינוך הטובה ביותר ולהביא את הטוב ביותר לילדים שלנו".
סגן ראש העיר ויו"ר רשימת "שחר - עושים חינוך" היוצא, מויש לוי, אמר באירוע: "הערב אני מאושר, מאושר, שהדבר הנפלא שהתחלנו בו לפני כעשרים שנה ממשיך במלוא הכוח. לפני כחצי שנה, כאשר החלטתי לעזוב את הפעילות הפוליטית בזירה המקומית, עשיתי זאת בלב כבד, תוך חשש שהדבר הנפלא שעשינו ב'שחר - עושים חינוך' ייפסק או ידעך. לשמחתי עידן חמי בא והרים את הכפפה. חמי החליט לשמור על 'שחר - עושים חינוך' כמפלגה החזקה והחשובה בעיר.
"הערב כשאני עמוד פה ורואה כל כך הרבה תומכים ותושבים אני יודע שהפעילות המדהימה של 'שחר – עושים חינוך' תימשך במלוא הכוח".
פורסם לראשונה: 11:41, 05.09.23