מהפך בסיעת מודיעין חופשית במועצת העיר של מודיעין, עם הודעת חבריה בסוף השבוע שעבר כי מי שייסד את הסיעה ועמד בראשה מזה כעשור, חבר המועצה אבי אלבז, יפנה את מקומו לחבר המועצה איתי אלמוג‑בר.
2 צפייה בגלריה
מודיעין חופשית. מימין: אלבז, אלמוג‑בר וביהרי
מודיעין חופשית. מימין: אלבז, אלמוג‑בר וביהרי
מודיעין חופשית. מימין: אלבז, אלמוג‑בר וביהרי
(צילום פרטי)
הסיעה, שחבריה מזה שנים הם אנשי האופוזיציה היחידים לראש העירייה, חיים ביבס, הוקמה בשנת 2013, אז נבחר אלבז למועצה, ובשנת 2018 נכנסו למועצה גם אלמוג‑בר וגילעד ביהרי, ומאז הם פועלים במגוון נושאים, ובעיקר בעניינים שתחת הכותרת "חופש, מינהל תקין ואופייה החופשי והליברלי של העיר", כהגדרתם.
ההערכה היא כי חברי הסיעה החליטו על השינוי מתוך אמונה כי פעילותו של אלמוג‑בר במהלך השנה החולפת, ובעיקר בהובלת המחאה העירונית נגד הרפורמה המשפטית, יכולה למשוך לסיעה מצביעים רבים יותר, ולאפשר שילוב של ארבעה ואולי חמישה חברי מועצה בבחירות לרשויות המקומיות שיתקיימו בעוד כארבעה חודשים.
בהודעה מטעמו כתב השבוע אלמוג‑בר: "אני רוצה להודות לחברי אבי אלבז שהקים את סיעת מודיעין חופשית והוביל אותה תוך עבודה מסורה ובהצלחה רבה למען כל תושבי ותושבות העיר".
גורמים המקורבים לחברי הסיעה מספרים כי השינוי עליו הוחלט התקבל ברוח טובה ומתוך הבנה כי על הסיעה לבצע שינויים לאחר עשור של פעילות עמוסה.

2 צפייה בגלריה
איתי אלמוג בר
איתי אלמוג בר
איתי אלמוג בר
(צילום: חורחה נובומינסקי)

"מגיעה גם לגילעד המון תודה, על העבודה המשותפת ועל תרומתו החשובה לפעילות הסיעה, ואני שמח שנמשיך ביחד את הדרך החשובה שלנו", אומר אלמוג‑בר.
על חשיבות השמירה על כוחה של סיעתו בבחירות הקרובות אומר אלמוג‑בר: "כולי תקווה שתושבות ותושבי העיר יבינו את חשיבות השמירה על מודיעין כעיר חופשית. כך נוכל לחזק ולהרחיב את הפעילות שלנו למען שמירה על דמותה הליברלית של העיר.

קראו גם:

"בימים אלה אנחנו עסוקים בבניית הרשימה לבחירות, שתכלול צוות איכותי ומגוון של נשים וגברים, ונציגה לציבור בהקדם.
"עסקנו בקדנציה הנוכחית במגוון נושאים: חיזוק הקהילה הגאה, פעילות נגד הדרת נשים מהמרחב הציבורי, חינוך נגד אלימות כלפי נשים, והגשנו עוד עשרות הצעות לסדר, וכראש הסיעה בעתיד, אני מבטיח שנמשיך בכך".