הרחבת אזורי המסחר והגדלת שטחי המבנים למשרדים במתחמים המסחריים במודיעין, מביאה לאחרונה לעלייה בביקוש לשטחי מסחר, דבר הבא לידי ביטוי במחירים גבוהים, הדומים למחירים המוכרים באיזור תל אביב וגוש דן.
2 צפייה בגלריה
ישפרו סנטר
ישפרו סנטר
ישפרו סנטר
(צילום: רונן כרם)
קראו גם:
לדברי אבי איפרגן, מנכ"ל סוכנות הנדל"ן "מניבים", יזמים ובעלי עסקים רבים בוחרים במודיעין בשל מיקומה הגיאוגרפי הנוח: "את ביקושי השיא אפשר בהחלט לראות במודיעין והסביבה, איזור שנחשב למתפתח מאוד ובמיקום מצוין בין ירושלים לתל אביב, ומדובר על ביקוש לשטחים מגוונים, החל ממחסנים להשכרה ועד לשטחי מסחר ומגרשים".
אחד האזורים המבוקשים הוא מתחם הפארק הטכנולוגי, שם מגרשים לבנייה בשטח של 11 אלף מ"ר נמכרים במחיר של 49 מיליון שקלים.
מגרש בשטח של 2,500 מ"ר עם תב"ע (תוכנית בניין עיר) מאושרת, נמכר ביותר מ־13 מיליון שקלים.
גם באיזור התעשייה "ישפרו סנטר" נמכרים נכסים במחיר הדומה למחירים בהם נמכרים נכסים במרכז הארץ: מבנה תעשייה משופץ בשטח של 1,200 מ"ר, הכולל בשטחו 300 מ"ר של משרדים, מוצע למכירה במחיר של 15.2 מיליון שקלים.
2 צפייה בגלריה
אבי איפרגן
אבי איפרגן
אבי איפרגן
(צילום פרטי)
באיזור התעשייה החדש במרכז העיר מוצע למכירה משרד פינתי המשתרע על פני שטח של 180 מ"ר בבניין המשרדים "רביעיית פלטינום", ב־1.98 מיליון שקלים.
מחירי חנויות במרכזים מסחריים במרכז העיר שומרים גם הם על ערכם למרות התקופה הקשה: על חנות או משרד במרכז "סולומון סנטר" מבוקשים דמי רכישה של 19,333 שקלים למ"ר, ומחיר למ"ר לחנות במרכז עינב עומד על 25,532 שקלים.

נדל"ן מסחרי במודיעין:

שיעור עליית המחירים: 20 אחוז
מחיר דונם קרקע בישפרו סנטר: זינק מ־4.5 לכ־5.5 מיליון שקלים