פרויקט מיוחד, ראשון מסוגו במודיעין, למגורים בשכירות ארוכת טווח, עומד לצאת בקרוב לדרך בעיר, מיד לאחר שתוכנית הבנייה של המיזם תקבל היתר מהוועדה המקומית לתכנון ובנייה, דבר שעשוי להתרחש כבר במהלך השבועות הקרובים.
1 צפייה בגלריה
השטח שבו ייבנה הפרויקט
השטח שבו ייבנה הפרויקט
השטח שבו ייבנה הפרויקט
(צילום פרטי)
קראו גם:
מדובר בתוכנית לבנייה של 120 יחידות דיור בסך הכל, כרבע מתוכן בגודל של עד 50 מ"ר וחלקן בשטח של 73 מ"ר, מתוך מטרה להעניק אפשרות לזוגות צעירים או יחידים לגור בשכירות ביחידות דיור שמתאימות לצורכיהם, מאחר שרוב הדירות בעיר גדולות ‑ ארבעה חדרים יותר.
מאחורי המיזם עומדת חברת "גיא ודורון לוי", שרכשה את המגרש לפני כשש שנים. האתר, שבו יקומו כמה בניינים בני חמש קומות, אמור להיבנות בשכונת מוריה, אחת השכונות הוותיקות בעיר, בצומת הרחובות יהודה ושבטי ישראל, והוא משתרע על פני למעלה מעשרה דונמים.
לאחרונה העניקה ועדת המשנה לתכנון ובנייה היתר להקלה בתוכנית ‑ בניית קירות תמך לחלק מהמבנה, ונראה כי כבר במהלך חודש מאי יבקשו אנשי חברת גיא ודורון לוי לקבל את היתר הבנייה, שיאפשר להם לקדם את עבודות התשתית באתר.
במקור תוכנן הפרויקט כמתחם לדיור מוגן, ולאחר מכן ביקשו אנשי החברה לשנות את ייעוד הקרקע לבניית 76 יחידות דיור רגילות, אולם בשנת 2017 קבעו אנשי הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה כי הדבר לא יתאפשר, ונקבע כי בשטח יוקם מתחם לדירות קטנות לשכירות ארוכת טווח.
ההערכה כעת היא כי שלב שיווק יחידות הדיור יתחיל במהלך השנה הבאה, ותושביה הצעירים של העיר מרוצים מכך מאוד.
"כמי שנאלץ לחפש יחידות דיור קטנות, ובהיעדר אופציה כזו מוצא את עצמו חי מחוץ לעיר, משמח לשמוע שפרויקט כזה ייצא אל הפועל", אומר רונן גריידי, תושב מודיעין במקור, שנפרד בשנה שעברה מאשתו. "הנטל של תשלום גבוה מאוד עבור דירת ארבעה חדרים יכול לרדת מרבים במצבי אם ייבנו בעיר דירות קטנות להשכרה ארוכת טווח, שגם ישאירו אותנו קרובים לילדים שלנו".