כל מי שקנה אי פעם דירה חדשה מכיר את הכלל הידוע: אתה קונה דירה ומקבל לוח זמנים לקבלתה אבל אתה אף פעם לא יכול לדעת מתי זה באמת יקרה.
1 צפייה בגלריה
פרויקט קבוצת רמי צרפתי
פרויקט קבוצת רמי צרפתי
פרויקט קבוצת רמי צרפתי
(צילום: רגבים)
קראו גם >>
בחלק מהמקרים נרשם איחור במסירת הנכסים ללקוחות אבל מי שרכשו לאחרונה מקבוצת רמי צרפתי דירות בפרויקט 'צרפתי בוטיק' הנבנה בימים אלה בשכונת מורשת במודיעין, קיבלו השבוע הודעה מסוג שונה ולפיה יקבלו כפי הנראה את הדירות שרכשו מוקדם מהצפוי.
אמנם עוד לא ידוע כמה מוקדם אבל אנשי קבוצת רמי צרפתי דיווחו אתמול (ראשון) כי נרשמה התקדמות מעבר לצפוי בבניית הפרויקט וכי הסתיימו, מעט מוקדם מהצפוי, עבודות הקמת החניון התת קרקעי ועבודות השלד – וכעת החלו בבניינים עבודות גמר בשלבים שונים.
החדשות משמחות את רוכשי הדירות, ביניהם אבי לביא, תושב העיר, שרכש דירה חדשה בפרויקט במטרה לשפר את תנאי הדיור של משפחתו ושלו.
"משמח לשמוע חדשות כאלה והלוואי שזה באמת יקרה", אומר לביא."ברוב המקרים רוכשי דירות שמים עוד אקסטרה כסף בצד לשכירות למקרה של איחור במסירת הדירות ובמדינה שלנו יש לא מעט עיכובים בגלל מלחמות או סגרים או בעיות שונות – והלוואי באמת שהפעם נופתע לטובה".
פרויקט 'צרפתי בוטיק' כולל חמישה בנייני מגורים בגובה 4 קומות ובשטחם 49 דירות בסך הכל.
העבודות בבניין הראשון מתקדמות כאמור מעבר לצפוי ומבוצעות בו כרגע עבודות גמר סופיות בתוך הדירות עצמן כמו עבודות אלומיניום, דלתות פנים ואביזרים סניטריים – וההערכה היא כי הפרויקט כולו יימסר ללקוחות עד לאמצע שנת 2022, כאמור, מספר חודשים מוקדם מהצפוי.
"בניית הפרויקט מתקדמת בקצב מהיר מהמתוכנן", מספר המנכ"ל והבעלים של קבוצת צרפתי, רמי צרפתי. "מדובר בפרויקט המשלב אלמנטים אדריכליים מיוחדים והדירות המוצעות בו שומרות על עיצוב בקמה גבוהה".
לכל העדכונים - חדשות מודיעין