בכמה נמכרה דירה בשכונת המגינים? מדובר בדירת שלושה חדרים ברחוב חטיבת אלכסנדרוני בשכונת המגינים, בגודל 82 מ"ר עם מרפסת של 7 מ"ר, קומה שלישית מתוך שלוש, ללא מעלית.
2 צפייה בגלריה
הדירה בחטיבת אלכסנדרוני
הדירה בחטיבת אלכסנדרוני
הדירה בחטיבת אלכסנדרוני
(צילום: שומכר נדל"ן)

הדירה נמכרה לבסוף במחיר 2,275,000 שקלים. את העסקה ביצעה הסוכנת ריקי הנובר ממשרד שומכר נדל"ן.
שכונת המגינים נקראה בעבר שמשוני צבאי, על שם האדריכל שמואל שמשוני שתכנן אותה. קיבלה את שמה בזכות שמות הרחובות, הקרויים על שם חטיבות צה"ל, אלופי צה"ל בעבר ומבצעים צבאיים, ממורשת הקרב של צה"ל. השכונה ממוקמת בצפון-מערב מודיעין, נמצאת בשוליה ובסמוך ליציאה מן העיר. רחוב חטיבת אלכסנדרוני הוא רחוב הולנדי, הממוקם בסמוך למרכז קניות.

קראו גם:

את הדירה קנה לקוח של המשרד. לדברי זאב שומכר, מנכ"ל שומכר נדל"ן, הלקוח מכר את דירתו דרך שומכר נדל"ן, ושבוע לאחר המכירה קנה את הדירה הזו. המוכר עשה עסקה כפולה, הקרויה back to back. שומכר מוסיף שמשרדו מכר לאחרונה שתי דירות בבניין בו העסקה הזו התבצעה.

עסקאות נוספות


קוטג' פינתי
● קוטג' פינתי ברחוב מבצע יואב 11 בשכונת המגינים במודיעין, 6 חד + מרתף של 40 מ"ר, 2 חניות וגינה של 120 מ"ר, בנוי 220 מ"ר, נמכר במחיר: 5.950 מיליון שקלים (הורייזן נדל"ן).

2 צפייה בגלריה
הנכס במבצע יואב
הנכס במבצע יואב
הנכס במבצע יואב
(צילום: פרטי)

דירת גן
● דירת גן בת חמישה חדרים בשכונת הציפורים ברחוב עפרוני, 118 מ"ר עם גינה 130 מ"ר פלוס נוף. מחיר מבוקש: 4,400,000 שקלים. נמכרה לבסוף ב: 4,240,000 שקלים. (שומכר נדל"ן).