מיזם מגורים ראשון מסוגו במודיעין, המיועד למי שמעוניינים לגור בדירות חדשות אולם אין להם את התקציב לרכישת דירה, יאפשר לעשרות זוגות צעירים או משפחות להתגורר בפרויקט חדש בשכונת מורשת, המבוסס על שכירות ארוכת טווח.
1 צפייה בגלריה
"פתרון זמני וטוב". שכונת מורשת, השבוע
"פתרון זמני וטוב". שכונת מורשת, השבוע
"פתרון זמני וטוב". שכונת מורשת, השבוע
(צילום פרטי)
קראו גם:
מדובר בפרויקט שאותו משווקת החל מהשבוע שעבר חברת "גיא ודורון לוי", הכולל 35 דירות חדשות להשכרה ארוכת טווח, למשך זמן של בין חמש לשש שנים.
על פי המחירים שפורסמו על ידי החברה, מדובר בעסקה כדאית למדי, בוודאי בשכונה חדשה לגמרי כמו שכונת מורשת בעיר: תשלום חודשי של החל מ־5,700 שקלים.
לכל אחת מהדירות, שעל פי חברת השיווק כוללות "מפרט עשיר ובנייה בסטנדרט גבוה", יש גם שתי חניות מקורות ומחסן, ועל פי התוכנית, הכניסה אליהן תתאפשר בתחילת פברואר שנה הבאה.
הדירות המיועדות להשכרה מתאימות לכל קהלי היעד ויכללו מפרט של חמישה חדרים בשטח של כ־126 מ"ר, דירות גן בנות חמישה חדרים בשטח של 240 עד 330 מ"ר, ופנטהאוזים בשטח של כ־150 מ"ר עם מרפסות המשתרעות על פני 100 עד 200 מ"ר.
מתחם המגורים המדובר כולל שישה בניינים בגובה של עד שש קומות וסך של 116 יחידות דיור, כאמור 35 מתוכן לשכירות ארוכת טווח.
בעוד בערים אחרות בסביבה, כמו למשל רמלה, לוד ושוהם, פועלים מזה מספר שנים פרויקטים של מתחמי מגורים לשכירות ארוכת טווח, חלקם בחסות ובסיוע המדינה, צפוי הפרויקט במודיעין להיות הראשון בעיר, דבר שמשמח מאוד זוגות צעירים ומשפחות המתגוררות בה כיום, או מבקשות לעבור לדירות חדשות.
"אנחנו גרים בשכונת כרמים וחייבים לפנות עוד שנה את הדירה, וזה יכול להיות פתרון מעולה", מספר חגי עמיקם, תושב העיר.
"משמח לשמוע שיש חברות שיווק וייזום נדל"ן שחושבות גם על קהלי יעד כאלה, שכרגע לא יכולים להתחייב לטווח ארוך במשכנתא ל־20 שנה, ושכירות ארוכת טווח, כמו שיש בערים רבות בישראל, היא פתרון זמני וטוב".