רשת העסקים החברתיים "המציאון", המעסיקה בעלי מוגבלויות העובדים באיסוף בגדים וחפצים משומשים ומכירתם בחנויות ייעודיות המופעלות על ידי עמותת שק"ל לשילוב קהילתי לאנשים עם מוגבלות, פתחה השבוע חנות בקניון עזריאלי במודיעין.
1 צפייה בגלריה
חנוכת סניף המציאון במודיעין
חנוכת סניף המציאון במודיעין
חנוכת סניף המציאון במודיעין
(צילום: עמותת שק"ל)
קראו גם:
הסניף יתמקד באיסוף של תרומות בגדים, תכשיטים, ספרים, מוצרי בית וצעצועים, ובעמדה שהוקמה בקניון יעבדו מדי יום ארבעה עובדים, כולם אנשים בעלי מוגבלויות, המלווים על ידי מדריכה תעסוקתית.
כמו שאר סניפי המציאון הפזורים בכמה יישובים ברחבי הארץ, גם הסניף במודיעין פועל כעסק חברתי בו כל הפריטים הנמכרים מגיעים כתרומה מהקהילה.
הסניף החדש נחנך באמצע השבוע שעבר בנוכחות המשנה לראש העירייה, חבר המועצה עמיעד טאוב; רב העיר יעקב צ'יקוטאי; מנהלת אגף הרווחה בעירייה, מרינה שדה, ובכירי עמותת שק"ל ורשת המציאון.
"יש היענות גדולה מאוד מצידם של תושבי העיר לתרום למיזם שלנו פריטי יד שנייה וזה מאוד מרגש", אומר בעלי רשת המציאון, אבי אביקר. "מגיעה המון תודה להנהלת הקניון ולאנשי העירייה ולכל מי שהעניק לנו חיבוק חם לקידום המיזם הזה במודיעין".
"מבחינתנו יש חשיבות גדולה בשילוב אנשים עם מוגבלויות בעבודה בקהילה, זו מטרה חשובה", אומרת מנכ"לית עמותת שק"ל, קלרה פרידמן. "יש משמעות גדולה מאוד בשיתופי הפעולה האלה עם הקהילה בעיר ועם כל מי שנותן לנו יד".
עובדי הסניף במודיעין יהיו אחראים גם על מיון התרומות המגיעות למקום ויועברו בהמשך לסניפי רשת המציאון בירושלים ורמת גן, לאחר שהעובדים יבצעו מיון, תיקון וקיטלוג של הפריטים השונים.
"זה מיזם מרגש ומחמם לב", אומרת ליבי אהרון, תושבת העיר.
"ביקרתי בעבר בסניף המציאון בתל אביב והיה מיוחד מאוד לראות את האנשים הנפלאים האלה עובדים בחריצות, במסירות ובשמחה כל כך גדולה, מרגישים שהם תורמים לחברה ועושים דברים משמעותיים".
כל העדכונים - חדשות מודיעין