החל מיום סוף השבוע שעבר נחנך קו חדש וישיר ממודיעין מכבים רעות לראשון לציון. כל זאת כחלק מסדרת קווים חדשים שאמורים להקל על תושבי העיר בדרכים הבינעירוניות.
2 צפייה בגלריה
המחשה
המחשה
המחשה
(צילום: אדווה חולי)
קראו גם >>
הקו החדש, שהחליף את קו 152, יאפשר להגיע מהעיר לראשון לציון בתוך זמן קצר משמעותית ממשך הנסיעה הנוכחית. הוא ייצא מהתחנה המרכזית בעיר וייסע דרך כביש מספר 431 כאשר בדרכו לחוף הים יעבור במרכז העיר ראשל"צ, במכללה למנהל, בסינמה סיטי וכאמור יסיים בחוף הים בראשל"צ.
במהלך השבוע יופעל הקו 26 פעמים (לעומת 8 נסיעות היום), כאשר ביום חמישי הנסיעה האחרונה מראשון לציון למודיעין מכבים רעות תצא בשעה 00:30.
כזכור, הוספת הקו לראשון לציון הינה נדבך נוסף מתוספת של ארבעה מיליון שקל שהובטחו ממשרד התחבורה לעיריית מודיעין מכבים רעות, לטובת התחבורה הציבורית של העיר, בהמשך לפגישת העבודה של ראש העיר, חיים ביבס עם שרת התחבורה הקודמת, מירי רגב וכן פגישת עבודה דומה עם שרת התחבורה הנוכחית, מירב מיכאלי.
נוסף על הקו החדש לראשון לציון בעירייה עדכנו על מספר שינויים נוספים ובהם שינוי מסלול קו 154 שכעת הקו החדש יוביל ממודיעין מכבים רעות ישירות לחולון ולא יעבור בבית דגן ובראשון לציון. קו זה, במתכונתו החדשה יסיע את תושבי מודיעין מכבים רעות למרכז העסקים בשדרות ירושלים בחולון ולבסיסי צה"ל ברמלה ובצריפין. קו זה ישמש אף הוא כקו תחבורה מהיר יעבור דרך כביש 431 וכביש 44 בדרכו לחולון.
כאמור כניסת קו 162 לראשון לציון תביא לביטולו של קו 152. במקום קו זה, שסייע לתושבים להגיע ללוד ולרמלה, יתוגבר קו מספר 150, שרוב התחנות שלו חפפו את קו 152.
2 צפייה בגלריה
חיים ביבס
חיים ביבס
חיים ביבס
(צילום: קובי קואנקס)
עוד נמסר מהעירייה כי תתווסף עוד נסיעה של קו 117 מהעיר לירושלים בשעות הבוקר המאוחרות וכן תתווסף עוד נסיעה של קו 111 מתל אביב לעיר בשעות הצהריים המוקדמות.
לוח הזמנים המלא של קווי האוטובוסים מופיע באתר חברת "קווים".
ראש העיר חיים ביבס: "אני פועל בשיתוף משרד התחבורה וחברת קווים להרחיב ולייעל את התחבורה הציבורית לטובת תושבי העיר".
לכל העדכונים - חדשות מודיעין