איתי חגואל, בעליה של פיצה צ'יז, הפיצרייה הוותיקה במרכז מרלז במודיעין, מבצע בשבועות האחרונים משלוחים אל מעבר לגבולות העיר, ולמעשה ‑ מעבר לגבולות המדינה.
1 צפייה בגלריה
פיצות בעומק מחנות הפליטים
פיצות בעומק מחנות הפליטים
פיצות בעומק מחנות הפליטים
(צילום: פרטי)
מדובר בתרומה של מאות מגשי פיצה שחגואל, בסיוע נציגי יחידות צה"ל השונות, מעביר אל הכוחות הלוחמים, כולל אל אלה שנמצאים עמוק בתוך שטח הרצועה מאז החל התמרון הקרקעי של צה"ל בעזה.
"חשבתי איך אני יכול לתרום לחיילים הגיבורים והאמיצים שלנו, במיוחד כשהם רחוקים מהבית, והגעתי אל כמה אנשים שהצליחו לעזור לי לעשות את החיבורים אל אנשים שקשורים לכוחות בשטח, והתחלנו להתגלגל עם זה", מספר חגואל.
"ארגנו כבר כמה משלוחי פיצות, כריכים ועוד פינוקים לחיילים שנמצאים הכי עמוק שאפשר במחנות הפליטים בעזה". אחת החטיבות המוכרות הפועלות מזה שבועות ברצועה קיבלה בשבוע שעבר מחגואל ועובדיו משלוח גדול של פיצות וכריכים, שהיו חלק מחגיגת יום הולדת למפקד החטיבה.

קראו גם:

על אופן הפעולה שלו מספר חגואל: "אנחנו מגיעים בסיוע הרס"פים ‑ אנשי המינהלה והאספקה של הכוחות, אל כל מיני יחידות, וכמו שמכניסים אספקה שוטפת של ציוד ללוחמים, מכל סוג שהוא, אנחנו מעמיסים עליהם ארגזים של פיצות וכריכים שלנו בנקודות הכינוס, די פשוט".
כדי להניע את המהלך נעזר חגואל בעובדים בסניף המקומי במודיעין. "בשבוע שעבר כל העובדים המדהימים הגיעו בשעה שש בבוקר לפיצרייה והפכנו את המקום למפעל לכריכים. הכנו יחד למעלה מ־300 באגטים טריים והם הועברו מפה לאזור העוטף, לבסיסים ולשטחי הכינוס, ומשם פנימה", אומר חגואל.
במהלך השבוע שעבר קיבל חגואל תמונות וסרטונים מלוחמי צה"ל בלב מחנות הפליטים בעזה, כשהם אוחזים במגשי הפיצה ששלח, ומודים לו ולצוות העובדים שלו, דבר שריגש אותו מאוד.
"אין יותר מרגש מלשמח את החיילים", הוא אומר, "להעלות להם חיוך ולהזכיר להם קצת טעם של בית וזמנים אחרים, והעיקר שכולם יהיו בריאים".