כבר למעלה משנה וחצי שדיירי בנייני המגורים 14 ו־16 ברחוב חסידה בשכונת הציפורים במודיעין, סובלים ממפגע בטיחותי שאינו זוכה לטענתם לטיפול מהעירייה.
1 צפייה בגלריה
"מחדל". גרם המדרגות, השבוע
"מחדל". גרם המדרגות, השבוע
"מחדל". גרם המדרגות, השבוע
( צילום פרטי)
קראו גם:
מדובר בשטח ציבורי בו ניצב גרם מדרגות שבנייתו הופסקה לפני כשנה וחצי, הנמצא בין הכניסות לשני בנייני המגורים, שהפך בשנה האחרונה למוקד השלכת פסולת מצד קבלנים ועוברי אורח.
העבודות באתר לבניית המדרגות אל חלקו האחורי של רחוב חסידה אינן נמשכות, ככל הנראה כי בנייני המגורים הנמצאים מעברו השני של גרם המדרגות עדיין נמצאים בתהליך בנייה.
מי שסובלים מכך, לטענתם, הם תושבי שני הבניינים ברחוב חסידה, שאוכלסו לפני למעלה משנה וחצי.
"אנחנו, שגרים ליד, סובלים מזבל שנזרק בשטח ומביא עשרות עכברים, מקקים וריחות רעים, וכמובן שהרבה אבק, מה שמחייב אותנו להשאיר כל הזמן את חלונות הדירות סגורים", אומר אחד מדיירי בניין מספר 14. "בכניסה לאתר הבנייה של גרם המדרגות הציבו שער מפח, אבל הוא עף בשלב מסוים מהרוח ומאז המקום פרוץ, ולאף אחד לא ממש אכפת".
אייל כרם, תושב בניין מספר 16, טוען כי שכניו והוא פנו עשרות פעמים לעירייה בדרישה לטפל במפגע, אבל לא נענו עד כה.
"מי שמגיע לשטח מבין על מה מדובר, וזה מחדל גדול ששכונה חדשה, שהיא אחת משכונות הדגל של מודיעין, נראית ככה. אני לא חושב שיש עוד שכונה בעיר שיש בה סמטה שנראית כמו גרם המדרגות הזה", טוען כרם. "מה שמכעיס הוא שהעברנו המון פניות. במוקד העירוני יודעים היטב על מה מדובר, אבל את אף אחד זה לא מעניין. אותנו לא מעניין אם זה קבלן כזה או אחר. זה מפגע חמור בשטח שכונה מאוכלסת ולא הגיוני שבעיר כמו שלנו זה יהיה המצב".
מהעירייה טרם נמסרה תגובה.