חוקרי ובלשי משטרת לוד עברו בחודשים האחרונים תקופה מורכבת, שחלק גדול ממנה הוקדש לסיכול פעילות אלימה ברחובות העיר, בין השאר בתקופת מבצע "שומר החומות" והמהומות שהתחוללו בעקבותיו, ולכן האירוע יוצא הדופן בו היו מעורבים בשבוע שעבר שבר מעט את שגרת הפעילות הרגילה שלהם.
1 צפייה בגלריה
הילדה, הכלבה והבלשים
הילדה, הכלבה והבלשים
הילדה, הכלבה והבלשים
(צילום: דוברות המשטרה)
במהלך אחד הימים התקבלה במשטרת לוד הודעה מזוג תושבי המושב בן שמן, שסיפרו לחוקר התורן כי בתם בת השבע חוותה אירוע טראומטי למדי ‑ היא טיילה בשטח פתוח במושב עם כלבתה, גורה גזעית מסוג בורדר קולי, כאשר לפתע הגיעו למקום שני צעירים, חטפו ממנה את הגורה ונמלטו מהמקום בנסיעה.
קראו גם:
חקירה מהירה שביצעו אנשי משרד הבילוש והמודיעין של תחנת לוד, בין השאר באמצעות טכנולוגיה מתקדמת, הביאה לאיתורו של חשוד בביצוע המעשה, תושב דרום הארץ בשנות ה־20 לחייו.
צוות מיוחד של בלשי התחנה נסע מיד לביתו של החשוד ועיכב אותו לחקירה. במהלכה הודה החשוד בביצוע המעשה וסיפר לשוטרים היכן החביא את הכלבה. כאשר הבלשים הגיעו למקום המסתור הם מצאו אותה כשהיא רגועה יחסית וללא כל פגע.
החשוד נעצר במטרה לאתר את שותפו, ומיד לאחר סיום חקירתו של החשוד הראשון הוזמנו הילדה והוריה לתחנה.
כאשר נכנסו בני המשפחה למקום הם פגשו בבלשים ובכלבת המשפחה העונה לשם בל, ששמחה מאוד לראות את בעליה. "לפעמים יש אירועים שונים לטיפול, אבל הם משמחים", אומר גורם במשטרת לוד, "בוודאי כשהתוצאות הן תוצאות משמחות".
לעדכונים - חדשות מודיעין