נהג אוטובוס של חברת "קווים", העובד בקו מספר 86 במודיעין, זומן בשבוע שעבר לשימוע בחברה, וזאת בין השאר לאחר שהורים לתלמידים בעיר פנו לתחנת המשטרה העירונית והגישו תלונות על כך שהאיש נוהג לכאורה בצורה פרועה ומסוכנת.
1 צפייה בגלריה
אוטובוס של חברת קווים
אוטובוס של חברת קווים
אוטובוס של חברת קווים
(צילום: אסף פרידמן)
קראו גם:
כמה מהמתלוננים הם הורים לתלמידים בבית ספר ביישוב מכבים, שטענו כי ילדיהם נפגעו בצורה קלה בעקבות נהיגתו של האיש.
השיח על התנהגותו של הנהג הפך לער במיוחד בשבועות האחרונים, בעקבות מידע שהצטבר אצל עוד ועוד הורים בנוגע לאופי נהיגתו.
"ילדים הגיעו הביתה וסיפרו שהם מפחדים לנסוע איתו כי הוא מדבר בטלפון בזמן נהיגה ולא נוהג בצורה אחראית, וזה מפחיד אותם", מספרת אם לאחד התלמידים.
התלונות החוזרות ונשנות מצד התלמידים הביאו קבוצת הורים לפנות לעירייה ולחברת קווים, שעבורן עובד הנהג, ולבקש לבדוק את התנהלותו, אולם לטענת ההורים לא נעשה דבר בנידון והאיש המשיך לנהוג כרגיל.
"היו מקרים של בלימות פתע וסתם נסיעה מהירה שגרמה לכמה ילדים להיטלטל באוטובוס, ואפילו להיפגע", אומר אחד ההורים. "הם אמנם נפגעו בצורה קלה וסובלים בעיקר ממכות יבשות, אבל זה ממש לא לעניין".
בתחילת השבוע שעבר, כשחלק מהורי התלמידים גילו כי הנהג עדיין נוהג בקו המסיע עשרות מילדי בית הספר, החליטו כמה מהם לגשת למשטרה ולהתלונן נגד האיש.
במקביל עדכנו ההורים את חברת קווים על הפנייה למשטרה, ואנשי החברה החליטו לטפל בנושא. "חבל שזה היה צריך לקחת זמן, אבל טוב שזה קרה סוף־סוף", אומרים ההורים, "ואנחנו מקווים שהנהג הזה לא יעלה שוב על האוטובוס הזה".
מחברת קווים נמסר בתגובה: "הנהג זומן לשימוע כדין ועבודתו בסניף מודיעין הופסקה לפני מספר ימים".