אחרי שנתיים של הופעות בתל אביב, יגיעו ביום שישי הקרוב בנות הדראג בראנץ' למופע ראשון בעיר מודיעין, מופע שיתקיים במועדון הגריי בשיתוף העירייה.
2 צפייה בגלריה
בנות הדראג בראנץ'
בנות הדראג בראנץ'
בנות הדראג בראנץ'
(צילום: מוטי קמחי)

סלין לדיווין, מילקי ויניל וכריסטינה פוקס - הן בנות "הדראג בראנץ'" ובמופע שלהם היום במודיעין הם יארחו את מלכת הדראג סוזי בום.
"מדהים לראות איך הופעות הדראג פרצו ממועדונים קטנים, ללב הקהל הישראלי. הקהל בארץ צורך תרבות דראג כי הם מבינים שזאת אומנות במה לכל דבר", אומרת סוזי בום, שמוכרת לרבים מהטלוויזיה, "הקהל הישראלי אוהב הומור, אוהב לצחוק וזה מה שאנחנו מספקים לו בהופעות שלנו, ובמיוחד בתקופה לא פשוטה זו, כיף לגרום לקהל להתנתק קצת ממה שקורה מחוץ לאולם".
מה קורה שם במופע?
"בהופעות שלנו אנחנו מחליפות תלבושות מפוארות, פאות, משחקים ומחקים דמויות אייקוניות של דיוות שכולם אוהבים. יש סטנדאפ, ליפסינק עם שירים שהקהל אוהב ומכיר וכמובן המון נצנצים וגלאם".

2 צפייה בגלריה
בנות הדראג בראנץ'
בנות הדראג בראנץ'
בנות הדראג בראנץ'
(צילום:מוטי קמחי)

לדברי דקל לזימי לב, ממפיקי המופע, "יש פה שילוב ייחודי של אוכל והופעה, בדיוק כמו ב-L.A. שם ראיתי את זה לראשונה כשעבדתי עם מלכות הדראג מארה"ב מהתוכנית של רו-פול דראג רייס, וזה היה החלום שלי להביא את זה גם לישראל. האמנתי וידעתי שזה יעבוד גם פה".
המופע יתקיים ביום שישי במועדון הגריי מודיעין בשעה 13:00, בשיתוף עם עיריית מודיעין והמשרד לשיווין חברתי, ותינתן הנחה לתושבי העיר. המופע יתקיים בין היתר במטרה להעלות את המורל בתקופה זו, ולכבוד יום העצמאות ה-76 למדינה.

קראו גם:

במופע יהיו חיקויים של מיטב הזמרות מקום המדינה ועד היום: שושנה דמארי, יפה ירקוני, להקות צבאיות, נסרין, שירי מימון, מאיה בוסקילה, נועה קירל ועוד. בנוסף תהיה התייחסות למצב ובעיקר ל-133 החטופים בעזה.
"במופע הזה שילבנו גם לוק ונאמבר למען החטופים. חשוב לנו תמיד להדגיש שעם השמחה, אסור לנו לשכוח אותם", סיכמה בום.
קוד הנחה לתושבי מודיעין-מכבים-רעות: LGBTMODIIN (במקום 105 ש"ח לכרטיס, רק 65 ש"ח).