כליל קמחי בן ה- 32, תושב תל אביב, במקור מכפר סבא, נהרג אתמול (חמישי) לאחר שנשאב לתוך בולען במסיבת בריכה בכרמי יוסף. גופתו נמצאה אחרי ארבע שעות של חיפושים, במנהרה בתוך הבולען.
3 צפייה בגלריה
כליל קמחי ז"ל
כליל קמחי ז"ל
כליל קמחי ז"ל
(צילום: מתוך הרשת החברתית)
קראו גם:
"לא מזמן דיברנו ותוך כדי שיחה אמרתי לך שאין צדק בחיים, אתה צחקת. עכשיו זה כבר לא מצחיק", כתבה חברה בפייסבוק. "הלב שלי נשבר. אני פשוט לא מאמינה. זה כמו חלום רע שאני רק רוצה להתעורר ממנו. תנוח על משכבך בשלום", ספדה לו חברה נוספת.
3 צפייה בגלריה
רגעי הדרמה (מימין) והבולען שנפער
רגעי הדרמה (מימין) והבולען שנפער
רגעי הדרמה (מימין) והבולען שנפער
(צילומים: שימוש לפני סעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים, דוברות מד"א)
"כואב הלב. אתה ההוכחה שצריך להגיד לאנשים יותר את הדברים הטובים שאנחנו חושבים עליהם", כתב חברו סער. "היית ילד עם אופי והפכת לגבר עם אופי. אני זוכר שחשבתי אחרי הפוסט האחרון שלך שלא רחוק היום שבו תכתוב ספר. איך שדיברת על הדירה שלך, ועל איך שמתרגלים לדברים, ועל החיים. היית מדוייק וריגשת אותי. אין אפילו איך לדבר על הדרך הנוראית שבה מצאת את הסוף שלך, לא מאחל את זה לאף אחד ובטח לא לנשמה טהורה שכמוך...נגעת בי, ובעוד המון. מלא אהבה ותנחומים לכל החברים שלך שלצערי אני יודע איך הם מרגישים וירגישו".
3 צפייה בגלריה
הבולען בכרמי יוסף
הבולען בכרמי יוסף
הבולען בכרמי יוסף
(צילום: דוברות מד"א)
המקרה אירע בעיצומה של מסיבת בריכה ביום חמישי בצהריים, כאשר בחצר הבית נפער בולען בקרקעית הבריכה. אדם אחד חילץ עצמו מהמקום עם פציעות קלות, אך רק כעבור דקות ארוכות הבינו הנוכחים כי חסר אדם נוסף. ארבעה צוותים מתחנת איילון, בפיקודו של רב רשף ניסים אליעזר, הגיעו למקום ופתחו בסריקות אחר קמחי. יחידות חילוצים מיוחדים ויחידת להבה הוקפצו גם הן למקום והמשיכו בחיפושים. רק כעבור ארבע שעות, כאמור, נמצאה גופתו של הגבר בתוך אחת ממנהרות הבולען.
בעלי הווילה בכרמי יוסף נעצרו בלילה בחשד לגרימת מוות ברשלנות. נבדקת האפשרות שהבריכה נבנתה ללא האישורים הנדרשים. כמו כן, נבדק האם המתחם הושכר, למרות שהמקום פעל ללא רישיון עסק.
כל העדכונים - חדשות מודיעין