במשטרת מודיעין משקיעים בחודשים האחרונים מאמץ רב במיגור התופעה של גניבת כלי הרכב משכונות העיר, והשבוע נרשם הישג משמעותי עם לכידתם, בעת ביצוע המעשה, של שני גנבי רכב, שפעלו בשתי שכונות הסמוכות למרכז העיר.
2 צפייה בגלריה
נתפס על חם
נתפס על חם
נתפס על חם
(צילום: דוברות המשטרה)
הפעולות למעצר שני החשודים, תושבי השטחים, בוצעו לפנות בוקר של יום רביעי השבוע, ומי שהיו אחראים ללכידה המוצלחת היו צוותי סיור של תחנת המשטרה העירונית, שמנעו את הוצאת כלי הרכב משטח העיר.
בהמשך לפעילות המרחב נגד התופעה של גניבת כלי הרכב, הבולטת בעיקר במודיעין, הודיעה משטרת מחוז מרכז כי התביעה המשטרתית של המחוז הגישה השבוע כתב אישום נגד תושב מזרח ירושלים, גבר בשנות השלושים לחייו, שהוא חלק מחולייה של גנבי רכב, בהם כאלה שנגנבו משכונות מודיעין.
על פי כתב האישום, לנאשם מיוחסים לא פחות מ-11 מקרים של גניבת כלי רכב והעברתם לשטחי הרשות הפלסטינית.
בתום חקירה סמויה שביצעו חוקרי מחוז מרכז, נעצר החשוד, והוגש נגדו כתב האישום, הכולל בקשה למעצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו, בקשה שהתקבלה על ידי בית המשפט.

2 צפייה בגלריה
שמעון גואטה | צילום: חורחה נובומינסקי
שמעון גואטה | צילום: חורחה נובומינסקי
שמעון גואטה
(צילום: חורחה נובומינסקי)

במהלך התקופה הקרובה צפויים גם פקחי השיטור העירוני לשתף פעולה עם שוטרי הסיור של תחנת מודיעין, וזאת במטרה להגביר את הלחץ על חוליות גנבי הרכב, הפושטות על העיר מדי שבוע.
מחזיק תיק הביטחון הקהילתי במועצת העיר, חבר המועצה שמעון גואטה: "אין ספק שעבודת הביטחון מורכבת, מאתגרת ואינה מסתיימת לצערנו. תמיד יש עבודה נוספת. מפרי החוק אינם נחים, אך כך גם כוחות הביטחון והשיטור העירוני, וחשוב לציין את המאמצים שהם משקיעים בנושא, שחלקם כלל אינם מתפרסמים.

קראו גם:

אנשי המקצוע הרבים, בהובלת סנ"צ לינור לוי, מפקדת התחנה, פועלים מסביב לשעון כדי לשמור עלינו ועל השגרה התקינה ככל הניתן".