חשבתם לקפוץ בשבת לפארק המים והבריכה העירונית בליגד סנטר במודיעין? אתם לא היחידים. משפחות רבות שהגיעו אתמול (שבת) בשעות הצהריים המוקדמות למתחם הבריכה העירונית ופארק המים ליגד סנטר בעיר, הופתעו לגלות כי לא יוכלו להיכנס למתחם. הסיבה: כשעתיים לאחר פתיחת המקום הוא כבר היה מלא עד אפס מקום, והוחלט לא לאפשר כניסה של מבקרים נוספים.
1 צפייה בגלריה
עומס בכניסה לפארק המים במודיעין
עומס בכניסה לפארק המים במודיעין
עומס בכניסה לפארק המים במודיעין
(צילום: פרטי)
למרות שמדובר בהחלטה נכונה, שמטרתה לשמור על בטיחות , הנאה מירבית של המבקרים, ולמנוע עומס במתקני הגלישה ובבריכה, היו מי שכעסו מאוד על ההחלטה, מה שגרם למחאה קולנית במתחם הכניסה למקום.
קראו גם:
"היו לא מעט צעקות וגם קללות, ולמרות שזה לא מתאים, אפשר להבין את האנשים, בעיקר כי הם התבאסו שעשו הכנות, ונסעו, ובאו, ואז גילו שהמקום תכלס סגור", אומר חגי לוי, תושב העיר, שהצליח להיכנס עם ילדיו למתחם כחצי שעה לפני שהתקבלה החלטת הסגירה.
עוד הוסיף וסיפר כי גם בפנים הורגשה הצפיפות: "מי שהיה בפנים הבין שיש עומס מטורף, ואם יכניסו עוד אנשים רק יהיה בלגן, אז טוב שעשו מה שעשו".
בשלב מסוים, בעקבות חשש למהומה מחוץ למתחם הכניסה למתקן, הגיע למקום צוות סיור של תחנת המשטרה העירונית, אולם אנשי הצוות לא נדרשו להתערב, ורק הסבירו לנוכחים את הסיבה לסגירת המתחם לכניסת אנשים.
"נראה לי שזו הפעם האחרונה שננסה להגיע לשם בסופי שבוע בקיץ", אומרת ענת עמרני, תושבת העיר ומוסיפה: "בימים כאלה, שצפוי שהמקום יהיה מלא, פשוט ניסע לים, שם הכניסה חופשית".
לצד המחאות שנשמעו, היו גם מי שהבינו את המהלך, על אף האכזבה הרבה. "הגענו וחיכינו בחוץ, התכוננו מראש, אבל הבנו שזה צעד חכם ונכון", מספר משה בן שטרית, שהיה בין הרבים שכניסתם למתחם נמנעה. "זה באמת דבר שלא היה אפשר לצפות, הגענו לשם בלי כרטיסים מראש, ואז גילינו שאין מכירה של כרטיסים כי המקום עמוס, אז פשוט חזרנו הביתה", הוא אומר.
לעדכונים - חדשות מודיעין