שוטרי תחנת מודיעין משקיעים בימים אלה מאמצים רבים בשתי גזרות מרכזיות: צמצום גניבות כלי הרכב משכונות העיר, והפחתה של מספר עסקאות הסמים בתחומה ‑ תופעה שממדיה גדלו בשנתיים האחרונות.
2 צפייה בגלריה
לנגד עיני השוטרים
לנגד עיני השוטרים
לנגד עיני השוטרים
(המחשה: שאטרסטוק)
במסגרת הפעילות נגד סוחרי הסמים המגיעים לעיר, בדרך כלל לשם משלוחים מתואמים שעליהם להעביר ללקוחות, לרוב צעירים תושבי העיר, ביצעה התחנה העירונית פעילות יזומה בשטח, שמטרתה איתור סוחרי סמים.
במהלך הפעילות, אותה הובילו בלשי משרד המודיעין של התחנה, נקלעו הבלשים לעסקת סמים שהתרחשה לנגד עיניהם באחד מרחובות העיר.
הבלשים הצליחו ללכוד "על חם" צעירה תושבת רמלה, בשעה שהיא העבירה לתושב העיר שקית קטנה ובתוכה חומר החשוד כסם.
מיד לאחר תיעוד המקרה עיכבו הבלשים את הצעירה ההמומה לבדיקה ראשונית, שנפתחה בחיפוש שבוצע ברכב שבאמצעותו הגיעה לעיר. החיפוש ברכב חיזק את החשדות נגד הצעירה, לאחר שנמצאו בו כמויות גדולות של סמים מסוגים שונים, במשקל כולל של כמה מאות גרמים.

2 צפייה בגלריה
סמים שנמצאו ברכבה של החשודה
סמים שנמצאו ברכבה של החשודה
סמים שנמצאו ברכבה של החשודה
(צילום: דוברות המשטרה)

די מהר הבינו הבלשים כי הצעירה הייתה כנראה בדרכה ללקוחות אחרים בעיר, כי הסמים שברשותה היו מחולקים למנות קטנות.
במשטרת מודיעין היו מרוצים מאוד ממעצרה של הצעירה, בעיקר מכיוון שברור שהיא עסקה בסחר בסמים, ועל פי הממצאים שהתגלו ברשותה ניתן להסיק כי היא מנוסה בפעילות מסוג זה.
"משטרת ישראל פועלת בנחישות נגד עבירות של סחר, ייבוא, גידול ואספקת סמים, ותפעל למיצוי הדין עם החשודים", אומר גורם במשטרת מודיעין. "מדובר בתופעה מטרידה, שנפוצה ביישובים רבים, גם ביישובים מבוססים, ואנחנו בהחלט פועלים כדי למגר אותה, ובשלב זה לצמצם אותה עד כמה שאפשר בפעולות יזומות ובעבודת חקירה מאומצת".

קראו גם:

החשודה בסחר בסמים הובאה לקראת סוף השבוע שעבר לדיון בבית משפט השלום בראשון לציון, שם הוארך מעצרה עד לתחילת השבוע הנוכחי, אז אמורה להתקבל החלטה בעניינה.