למה מודיעין:
"מודיעין הוקמה כשניר ואני היינו זוג צעיר. גדלנו במושב בעוטף עזה, ואחרי שנים בתל אביב כזוג צעיר חשבנו שזו הזדמנות טובה לרכוש דירה בעיר חדשה ולצמוח איתה ביחד כמשפחה צעירה. בדיעבד זו הייתה לגמרי החלטה נכונה וטובה, ואנחנו שמחים עליה מאוד".
1 צפייה בגלריה
שושי זילברשטיין
שושי זילברשטיין
שושי זילברשטיין. בדרך לפטיסרי האהוב?
(צילום: פרטי)
אז בבית הספר:
"אני במקור מעוטף עזה, למדתי בבית ספר של המושב תלמי אליהו. בתי הבכורה למדה בבית ספר 'יחד' במודיעין, וילדיי האחרים בבית ספר 'מו"ר'".
קראו גם:
פגישה בהזמנה:
"להיפגש לקפה עם אבא שלי, הוא בחיים אך סובל מדמנציה. הוא אחד האנשים הכי אהובים ומוערכים עליי, שגידל אותי ביחד עם אמי הגיבורה לאהבת אדם ודרך ארץ. כולו לב, חוכמה ועומק. הוא דוגמה ומופת לבן זוג, אבא, חבר ואדם".
תוכניות לסופ"ש:
"שישי מוקדש בדרך כלל לדברים כיפיים ובשום פנים לא לסידורים. שבת לעומת זאת תיפתח באימון ריצה עם איילת חברה שלי, בראנץ' עם הילדים, ומשם בחירות ספונטניות מתחלפות, זמן משפחה, חברי ילדות בעיקר, ובקיץ הרבה ים".
שיר לשבת:
"'תתארו לכם' של שלמה ארצי. בין כל מה שאני פוגשת ביומיום בעבודתי יש כמו לכולם גם כאב, קושי ועצב, ואני שם, אך גם בוחרת לראות ולחיות את הטוב, אני גם מודעת לגמרי לחד־פעמיות, ולכן עסוקה בלייצר טוב ולהוקיר אותו".
המקום שלי:
"בימי שישי, לאחר שאני מורידה את הילדים בבית הספר, אני משוטטת בשוק הקטן ברעות. אני אוהבת את החוויה של להלך בין דוכנים, הפרחים, הירקות, המאפים ואת תחושת החופש. לאחר מכן אני ממשיכה ל'לחם תומר' במכבים, פטיסרי קטנצ'יק אך מקסים ומומלץ"
הצעות לשיפור:
"חסרים לי בתי קפה עם אופי מיוחד, כאלה שמשדרים אווירה וגורמים לדמיון שלי לעוף, מקומות שיגרמו לי לרצות לשוב אליהם שוב ושוב".
מה חדש אצלי:
"בחודש הבא אסגור בחברת עמידר החדשה - בתפקיד סמנכ"לית שירות וקשרי לקוחות. התפקיד מעורר בי עניין ותשוקה. יש בו שליחות, ואני מצליחה להביא הרבה מהניסיון שלי מהשוק הפרטי העסקי. העבודה שאנחנו עושים היא למטרה חשובה, בעמידר אנו זוכים לעזור לאלו שצריכים את היד המושטת, למען עתיד טוב להם ולילדיהם".
לעדכונים - חדשות מודיעין