אחרי כמעט שנה שלמה שבמהלכה היה סגור רוב הזמן לקהל בשל מגבלות ההתקהלות של נגיף הקורונה, נפתח בשבוע שעבר מרכז הנופש והספורט ופארק המים של מודיעין, הממוקם ברעות ונחשב למרכז הוותיק ביותר בעיר.
1 צפייה בגלריה
מרכז הנופש ברעות, השבוע
מרכז הנופש ברעות, השבוע
מרכז הנופש ברעות, השבוע
(צילום: שי אלבלינג)
המתחם הוקם לפני קרוב לשלושה עשורים, וכמו מרכזי ספורט ונופש אחרים, ניצלו מנהליו את תקופת הקורונה לבצע בו שיפוצים נרחבים, וזאת בזמנים שבין פתיחתו מעת לעת לפעילות בצורה מצומצמת מאוד, בהתאם להנחיות ואישור משרדי הממשלה.
קראו גם:
למעשה, העבודות במתחם החלו כבר בחודש מרץ 2020, אחרי שבהנהלת המרכז הבינו כי סביר מאוד להניח שהפעילות במקום תיפסק לתקופה ארוכה, מה שאכן קרה.
במהלך העבודות שופצו בצורה יסודית חדרי המלתחות והשירותים, וזאת לראשונה מיום הקמת המתחם.
במקביל תכננה הנהלת המרכז את המשך השיפוצים במקום, הכוללים את הקמתו של מתחם חדש בו ייפתח בעוד מספר חודשים בית קפה שישתרע על פני שטח של 250 מ"ר, כמו גם אולם לאימוני פילאטיס, חנות ספורט ומספרה שמנויי המרכז יוכלו לעשות בהם שימוש.
"ההכרזה על הסגר הראשון במרץ 2020 הביאה לסגירת המקום בפני אלפי המנויים תושבי האיזור כולו והוצאה לחל"ת של 130 עובדים לתקופה של כמעט שנה", מספר מנכ"ל המרכז, אריק מורה. "המצב הזה היה יכול להביא למשבר כלכלי קשה, אבל לשמחתנו התאמנו את עצמנו ונתנו מענה לפי ההנחיות במטרה לענות על צורכי המנויים בהתאם למה שאושר לנו בכל שלב, ואנחנו שמחים מאוד לחזור עכשיו לפעילות".
גם מנויי המרכז שמחים מאוד לחזור לפעילות ומקווים כי לא יוטלו מגבלות נוספות.
"אנשים כמוני חיכו המון זמן שהמרכז ייפתח, ואני ממש מאושר שזה קרה", מספר אבי חדד, תושב מודיעין, ממנויי המרכז. "להגיע לבריכה ולחדר הכושר, להתאמן ולפגוש אנשים שלא ראיתי הרבה זמן, זה משמעותי וחשוב יותר מכל חיסון, חיזוק אמיתי לגוף ולנפש והעיקר שנהיה בריאים".
לעדכונים - חדשות מודיעין