צילם סלבית והתרגש - ולא העלה על דעתו כמה זה יעלה לו: חייל צה"ל שפגש במקרה את השחקנית והדוגמנית טיילור מלכוב, שהתגייסה לפני כשלושה שבועות, צילם סרטון שלה בטלפון הנייד בבסיס הטירונות בו היא משרתת ונענש בלא פחות מעשרה ימי מחבוש, לאחר שהעלה את הסרטון שהפך ויראלי בתוך כמה שעות ברשת החברתית טיקטוק.
2 צפייה בגלריה
טיילור מלכוב
טיילור מלכוב
טיילור מלכוב עם גיוסה לצה"ל
(צילום: יאיר שגיא)
החייל, ששמו המלא שמור במערכת, נשלח למחבוש לאחר שהמפקדת שלו העלתה אותו למשפט על "התנהלות שאינה הולמת חייל בצה"ל", כפי שמגדירים זאת בצבא, וכמובן על פגיעה בפרטיות.
בסרטון שהופץ נצפתה מלכוב, אושיית רשת בפני עצמה, כשהיא לבושה מדים ומסתודדת עם חיילות בבסיס, בעוד ברקע החייל נשנק מהתרגשות: 'הנה טיילור, הנה טיילור".
2 צפייה בגלריה
טיילור מלכוב בטירונות בסרטון הטיקטוק שהופץ
טיילור מלכוב בטירונות בסרטון הטיקטוק שהופץ
טיילור מלכוב בטירונות בסרטון הטיקטוק שהופץ
(צילום מסך: טיקטוק)
מלכוב התגייסה לאחרונה למסלול הטאלנטים של צה"ל - מסלול שמקנה הקלות למתגייסים, בהן בסיס קרוב לבית, עד שש שעות ביום, 90 ימי חופשה ו-45 ימים בחו"ל. לגיוסה היא הגיעה בליווי צמוד של בן זוגה הנוכחי, לירן דנינו, בני משפחה ועדת מעריצות שהמתינו לה, וכאשר האקס המיתולוגי, בן זיני, לא מתקשר לאחל אפילו 'שפשוף נעים".
מלכוב נולדה בלוס אנג'לס לאב ישראלי ולאם אמריקאית, ג'קי מלכוב מרמת השרון ודבי מילשטיין מהרצליה, ועלתה לישראל עמם בגיל שנתיים. היא מנחה, דוגמנית ופרזנטורים של מספר חברות יוקרתיות, שחקנית וזמרת כאשר אחד מהקליפים המושמעים בישראל היה הקליפ שהוציאה לפני כשנתיים עם האקס בן זיני "נסיכה שלי", שזכה עד כה ל-1.5 מיליון צפיות ביוטיוב.
מסתבר, שהפופולריות שלה ברחבי הרשת, כמו המוני מעריציה הנלהבים, לא הרשימו כלל את המפקדת ששלחה את החייל שצילם אותה לעשרה ימי מחבוש: "הוא פשוט התרגש כשהוא ראה אותה", סיפרו חבריו בקבוצת ווטסאפ סגורה, "ולא הבין שהוא נמצא בצה"ל - שזה סצנה אחרת לגמרי".
מדובר צה"ל נמסר: "החייל נשפט ונענש על כך שפעל בניגוד לפקודות באירוע שאינו קשור לחיילת המדוברת".