בצל המתיחות הבטחונית והתחממות הגזרה הצפונית הבינו בצה״ל כי חשוב להנגיש את השימוש באפליקציית פיקוד העורף גם לבני הגיל השלישי ולכן יצאו היום עם קמפיין הסברה ברשתות החברתיות בכיכובו של משפיען הרשת יהונתן גרוסמן, השחקן הענק שלמה וישינסקי ומסביר פיקוד העורף ניר קפלן.


במסגרת הקמפיין פרסם פיקוד העורף בחשבונות שלו ברשתות החברתיות מסר חדש לקראת יום הכיפורים וחג הסוכות עם סרטון הקורא לצעירים ובני נוער להקדיש זמן ולעזור לסבים ולסבתות המאותגרים לעיתים טכנולוגית לסייע להם בהתקנת אפליקציית פיקוד העורף.
בהודעת פיקוד העורף שעלתה לרשתות הפיקוד נכתב: "גשו לסבא וסבתא, בקשו את הניידים והתקינו להם את האפליקציה של פיקוד העורף, וודאו ששירותי המיקום פועלים והגדירו אזורי עניין. שבו איתם, תסבירו איך זה עובד ותוודאו שהם מקבלים את כל ההתרעות".
1 צפייה בגלריה
יהונתן גרוסמן ושלמה וישינסקי בקמפיין
יהונתן גרוסמן ושלמה וישינסקי בקמפיין
יהונתן גרוסמן ושלמה וישינסקי בקמפיין
(צילום: פיקוד העורף)

קראו גם:

כוכב הרשת ותושב העיר יהונתן גרוסמן בן ה-12 שמשחק בסרטון סיפר כי ברגע שהתקשרו מהצבא היה לו ברור שהוא מתייצב: ״כמו שכולם מגיעים לשירות, לי היה ברור שאלו יהיו המילואים שלי. אם בעזרת המשחק והכוח שלי ברשתות החברתיות אני יכול לתרום להסברה ולמוגנות העורף אז אני אהיה בכל מקום וזמן שצה״ל יבקש ממני.
"אני מתפלל לימים בטוחים, אבל עד אז עלינו להישמע להנחיות הצבא ולסייע לסבים ולסבתות שלנו בהורדת האפליקציה מצילת החיים״.