מבצע "חרבות ברזל": עיריית מודיעין סיימה את הערכת המצב בעקבות המלחמה שפרצה הבוקר. עובדי העירייה ותושבים מתנדבי יחידת החילוץ והביטחון התגייסו לאיוש מחסומים בכניסות לעיר.
2 צפייה בגלריה
"חרבות ברזל"
"חרבות ברזל"
"חרבות ברזל"
(צילום: דוברות מד"א)
מהעירייה נמסר הערב: "אנו מעודכנים על הפרות סדר המתרחשות על גדר המערכת בסמוך למכבים, כאשר כוחות הביטחון והצבא נמצאים במקום וערוכים לתת מענה לכל תרחיש. כיפת ברזל נפרסה באזורינו.
"עובדי האגף לשירותים חברתיים ואגף קהילה נערכים ליצור קשר עם האזרחים הותיקים ותושבים הזקוקים לסיוע. המוקד העירוני, מקבל את פניותיכם והוא זמין 24 שעות ביממה.
"תושבים המרגישים לחוצים יכולים ליצור עמנו קשר במוקד העירוני ועובדות אגף לשירותים החברתיים והשירות הפסיכולוגי יענו לפנייתכם".

קראו גם:

2 צפייה בגלריה
כוחות ההצלה
כוחות ההצלה
כוחות ההצלה במבצע חרבות ברזל במרכז הארץ
(צילום: דוברות מד"א)

כמו כן, מחר, יום ראשון, לא יתקיימו לימודים בעיר, לרבות במוסדות החינוך המיוחד. כמו כן, מחר לא יבוצע איסוף אשפה וגזם בכל רחבי העיר.
בסביבות השעה 6:30 בבוקר נשמעו מטחים לעבר רצועת עזה, יישובי הדרום, השפלה ותל אביב. ולאחר כשעה גם באזור ירושלים, מבשרת ציון, מעלה אדומים, אורה עמינדב, ויישובים נוספים. בהמשך הערב נורו מטחים נוספים לעבר הרכז והשפלה. במד"א מדווחים על לפחות 200 נרצחים במלחמה.