רשות מקרקעי ישראל פרסמה השבוע כי החברה היזמית והמבצעת גלעד מאי זכתה במכרז האחרון, להקמת 123 דירות במע"ר (מרכז עסקים ראשי) הסמוך לקניון עזריאלי ותחנת הרכבת, תמורת סכום שיא של 130 מיליון שקל שהוצע עבור הקרקע, ועוד 17 מיליון שקל בגין הוצאות פיתוח. מדובר בקרקע של 7.6 דונם שמיועדת להקמת פרויקט המגורים וכוללת בנוסף זכויות לכ- 1000 מ"ר שטחי מסחר.
1 צפייה בגלריה
מע"ר מודיעין
מע"ר מודיעין
מע"ר מודיעין
(צילום: חורחה נובומינסקי)
קראו גם:
במסגרת ההסכם עם רשות מקרקעי ישראל למכרז שנערך באופן מקוון, הוגשו 43 הצעות שונות מיזמים וקבלנים מכל הארץ. מחיר המינימום שנקבע במכרז עמד על 34 מיליון שקל, אולם מחיר השומה של הקרקע עמד על 107 מיליון שקל. ממוצע ההצעות שהוגשו עמד על 91 מיליון שקלים.
גלעד יפרח , מנכ"ל גלעד מאי: "כחלק מהאסטרטגיה של חברת גלעד מאי לתקוע יתד וליזום פרויקטים איכותיים גם באזורי הביקוש, בחרנו להשקיע במודיעין ובמתחם המע"ר בפרט. מדובר בפרויקט של 123 יח"ד ומסחר על הקרקע האחרונה שנותרה באזור המע"ר שעבר בשנים האחרונות פיתוח אינטנסיבי שהסתיים לאחרונה. מכאן הציפייה שזהו אכן יהיה פרויקט שימשוך אליו אוכלוסיה טובה ואיכותית".
חברת גלעד מאי היא חברה יזמית עם פריסה של כ1,200 יח"ד בתכנון ובבניה ממצפה רמון בדרום ועד קצרין בצפון. בשנה האחרונה בלבד החלה החברה בביצוע ובשיווק של כ-1,000 יח"ד בשדרות ובנתיבות, במסגרת מכרזי מחיר למשתכן ושוק חופשי.
כל העדכונים - חדשות מודיעין