השבוע נפתחה עונת הקיץ בפארק הספורט והנופש במודיעין. גולת הכותרת של העונה היא חנוכת בריכת האינפיניטי. הבריכה ממוקמת גבוה יחסית בתוך הפארק ומשקיפה עליו.
1 צפייה בגלריה
פארק הספורט והנופש במודיעין
פארק הספורט והנופש במודיעין
פארק הספורט והנופש במודיעין
(צילום: דוברות העירייה)

גודלה של הבריכה הוא חצי אולימפית, ומעבר לעיצובה הייחודי בוצעו בה גם עבודות של הצללות.
בריכת האינפיניטי מהווה חלק משמעותי בשדרוגו של הפארק עבור מבקרי ומנויי הפארק, יחד עם מתקני המים והמגלשות אשר נפתחים באופן רשמי.
בנוסף, בתחילת חודש אפריל, נפתח בפארק המים והנופש בית קפה חדש, למנויים ולמבקרים. בית הקפה ממוקם במבואת הכניסה לפארק, והוא צפוי לפעול לאורך כל השנה ולהציע מבחר של כריכים, מאפים, סלטים ושייקים של פירות עם אפשרות לתוספות חלבון עבור המתאמנים.
פתיחת בית הקפה מהווה נדבך נוסף לשדרוג השירותים בפארק על ידי מנהלת אופק אשר הרחיבה לא מכבר גם את מערכת החוגים. לצדו של בית הקפה, ימשיך לפעול מזנון לאוכל מהיר בעונת הקיץ, אשר מציע ארטיקים, חטיפים, פיצות ועוד.
פרויקט נוסף שנמצא בשלבי סיום של העבודות על ידי החכ"ל הוא מתחם קירות הטיפוס, אשר ממוקם בצמוד לפארק הנופש. המתחם יכלול מגוון רחב של קירות טיפוס ובהם, קיר טיפוס בגובה של כ-17 מטרים שיעמוד בסטנדרטים בינלאומיים ויוכל לארח תחרויות מהארץ ומהעולם ויהווה אתגר עבור חובבי הטיפוס.

קראו גם:

לצד הקיר האולימפי, יוקמו קירות בגבהים שונים שיאפשרו להתאמן ולהתחרות בסגנונות טיפוס שונים. כך שהמתחם יכיל קירות תחרותיים, וקירות בין 8 ל-14 מטרים: קירות הובלה, בולדרים לתחרויות ואימונים, קיר טופרוף, קיר ספיד 15 מטרים וקירות ילדים, והכל סביב רחבה שתאפשר צפייה בכל קיר. הכניסה למתחם הטיפוס תהיה בתשלום ותעשה דרך מבנה כניסה שיכיל קבלה, לובי, חדרי הרצאה, חנות לממכר ציוד ועוד.