תדירות נמוכה של קו מספר 95 של חברת "קווים" במודיעין בשעות הבוקר, גורמת לכך שתלמידים רבים המתגוררים במערב העיר מאחרים לבית הספר, מה שמאלץ את הוריהם להסיע אותם למוסדות החינוך במרכז העיר כמעט על בסיס יומי.
1 צפייה בגלריה
מגיעים באיחור של שעה. תיכון עירוני ג'
מגיעים באיחור של שעה. תיכון עירוני ג'
מגיעים באיחור של שעה. תיכון עירוני ג'
(צילום פרטי)
קראו גם:
מדובר בעיקר בבתי ספר תיכוניים כמו עירוני ג', הממוקם בשכונת שמשוני, שעשרות מתלמידיו מתגוררים בשכונות הנמצאות במערב העיר.
אייל חדד, אב לילד הלומד בכיתה ט' בבית הספר: "מאז תחילת השנה קרו כמה מקרים שהילד התקשר אלינו וסיפר שאיחר לבית הספר בגלל שהאוטובוס פשוט לא הגיע, והוא הלך ברגל, או שהאוטובוס הגיע בשעה מאוחרת מאוד. מה שמטריד הוא שהוא לא היחיד. יש איתו עוד תלמידים, וגם הם מאחרים, לפעמים איחור של למעלה משעה".
חדד והורים אחרים מספרים כי פנו לאחרונה לחברת קווים במטרה להבין מה פשר האיחורים בהגעת הקו לתחנות, אולם לטענתם לא זכו למענה מהחברה.
"לחלק מאיתנו אמרו שזה בטיפול ולחלק אמרו שיגבירו את התדירות בשעות הבוקר המוקדמות, אבל כרגע אין שינוי ואנחנו שומעים על לא מעט תלונות", אומרים הורים בעיר. לנוכח המצב, החלו כמה מהורי העיר להתארגן להסעות משותפות של תלמידים בשעות הבוקר.
"הגעתי לעוד הורים דרך אחת מקבוצות הפייסבוק, שם העליתי את הבעיה, ואנחנו חולקים ימי הסעה כדי שהילדים יגיעו בזמן לבית הספר", מספרת אם לתלמידה. "לאחרונה זה הפך לנטל, וחשוב לנו שהבעיה הזו תיפתר, כי תחבורה ציבורית צריכה להיות זמינה, ובעיקר מתוכננת ומתוזמנת לשעות הנכונות. קו אוטובוס שרוב נוסעיו בשעות הבוקר הם תלמידים, חייב לעבור בשכונות בתדירות גבוהה. אין הגיוני וברור מזה".
מחברת קווים נמסר: "תדירות פעילות הקווים באחריות משרד התחבורה".
תגובת משרד התחבורה תתפרסם כשתתקבל.