נלחם באומץ עד הסוף: אמש (ראשון) הלך לעולמו הילד רווה לב, שבשנים האחרונות ניהלו הוריו מאבק עיקש על חייו במחלת הסרטן.
2 צפייה בגלריה
הילד רווה ומשפחתו. נאבקו עד הסוף
הילד רווה ומשפחתו. נאבקו עד הסוף
הילד רווה ומשפחתו. נאבקו עד הסוף
(צילום: מתוך דף הפייסבוק של המשפחה "נשמור עליו שלם – רווה לב")
סיפורו האמיץ והעצוב של רווה, וסיפור מאבקם של בני המשפחה להצלתו של בן הזקונים, אח לשלושה אחים ואחיות, היה מוכר לרבים בעיר מודיעין. במהלך השנים האחרונות ניהלו הוריו, רעות ואיתי, מלחמה של ממש כדי לנסות ולהציל את חייו. הציבור אף פתח את הלב ונרתם לגיוס 4 מיליון שקלים למען המאבק על חייו.
במהלך הלילה שבין ראשון לשני עדכנו ההורים בדף הפייסבוק שהוקם למען גיוס תרומות למען רווה – נשמור עליו שלם – על פטירתו של בנם הצעיר.
"בצער כל כך עמוק שאיו לנו אפילו מילים לתאר אותו, אנחנו מודיעים על לכתו מאיתנו בטרם עת של גיבור חיינו ואהוב ליבנו, רווה בנימין רפאל לב, שנלחם בכל כוחו עד לרגע האחרון ונפרד מאיתנו בשלווה בביתו, היום בוקר שעון ארה"ב, אנחנו בדרכנו ללוות את אהובנו למנוחת עולמים".
בני משפחתו של רווה, מכרים ושכני משפחת לב בשכונת אבני חן בעיר, קיבלו את הבשורה המרה בצער כבד. "אין מה לומר ברגעים אלה, זה עצוב ממש, אין נחמה למי שמאבדים ילד צעיר כל כך, אחרי שנים של מלחמה עיקשת על חייו", ספד לרווה אחד מתושבי השכונה.
2 צפייה בגלריה
רווה לב
רווה לב
רווה לב. יהי זכרו ברוך
(צילום: באדיבות המשפחה)
המחלה הקשה התגלתה בגופו של רווה כשהיה בן שש וחצי בלבד, ולאחר סדרת בדיקות שנערכו לו, בגלל כאב שהחל באחת מברכיו, התקבלה האבחנה כי הוא סובל מסרטן עצם נדיר הנקרא אוסטאוסרקומה.
במשך תקופה ארוכה טופל רווה בישראל, עבר מספר ניתוחים, ובשנה שעברה יצא עם בני משפחתו לארצות הברית, בסיומו של קמפיין גיוס כספים לצורך מימון טיפולים בעלות של כ – 4 מיליון שקלים בבית חולים מיוחד במדינת אוהיו שבארה"ב.
בשעות אלה (בוקר שני) עושה המשפחה את דרכה לישראל – במטרה לקבור את בנם, מועד ההלוויה טרם נקבע.
לעדכונים - חדשות מודיעין