ביום ראשון שעבר עלה לאוויר קמפיין "נשמור עליו שלם" לגיוס כספים להצלת חייו של רווה לב, בן שמונה וחצי ממודיעין, שחלה בסרטן וזקוק בדחיפות לטיפולים ניסיוניים בארצות הברית. הציבור התגייס בלב שלם ותוך יומיים גויס סכום מדהים של ארבעה מיליון שקלים.
2 צפייה בגלריה
רווה לב
רווה לב
רווה לב
(צילום: באדיבות המשפחה)
רווה הצעיר מתמודד כבר שנתיים עם סרטן אלים. לפני כשבועיים הרופאים הבהירו להוריו שהם מיצו את כל אפשרויות הטיפול הקיימות עבורו בישראל. ועכשיו, הסיכוי היחיד של רווה נמצא במרחק של עשרות אלפי ק"מ במרכז הרפואי אמ.די.אנדרסון שביוסטון טקסס. העלויות גבוהות ונאמדות בכ-4 מיליון שקלים.
ההורים הטילו את יהבם על טוב ליבו של הציבור והתקשו להאמין לעוצמת התגובות והתרומות שמיהרו לזרום.
אביו של רווה, איתי לב, הודה בהתרגשות לאלפי התורמים בפוסט נרגש בפייסבוק וכתב: "איך אפשר לפתוח פוסט שכזה? אני אפילו לא יודע באילו מילים להביע את מה שאני מרגיש, כי אין מילים לכך. היו כל כך הרבה רגעים קשים בשנתיים האחרונות, רגעים שבהם אתה עובר מתקווה לייאוש ברגע, והנה, במהלך היומיים האחרונים, כל רגע בקמפיין הצית מחדש את התקווה. עוד קצת, ועוד קצת... עוד מישהו ועוד מישהו... וכולם מתגייסים למעננו, למען רווה. לכל אחד מכם יש חלק עצום ולא ישוער בהצלחה שלנו.
הייתם שם לצידנו במילים מרגשות, בחיבוק חם, במעשים ובנתינה אמיתית מכל הלב. בתקופה אולי הקשה ביותר לכל אחד ואחת מאיתנו, למדתי ביומיים האחרונים שהאחדות הזאת היא הלב האמיתי כאן...
2 צפייה בגלריה
רווה לב בפרסום גיוס ההמונים
רווה לב בפרסום גיוס ההמונים
רווה לב בפרסום גיוס ההמונים
(צילום: באדיבות המשפחה)
"אנחנו ממשיכים עכשיו הלאה, לשליחות חיינו, לתת לרווה את הסיכוי לחזור לכאן בריא ושלם. ממשיכים הלאה מחוזקים מתמיד, בזכותכם. הענקתם לנו... עזבו אותנו... הענקתם לרווה את הכוח להמשיך לנוע. להאמין בטוב. להאמין שאלוהים כן אוהב אותו. המשיכו להחזיק איתנו בתפילה שרווה בנימין רפאל, בן ריעות יחזור לפה לסעודת הודיה ענקית. ומעומק ליבי, מכל ישותי, אני אומר לכם תודה!!".
לעוד ידיעות, חדשות ועדכונים היכנסו לחדשות מודיעין באתר "מיינט מודיעין".