בשורה לחובבי ההמבורגר: אם חשבתם שהדרך היחידה לאכול המבורגר או מנה בשרית אחרת או סלט היא לשבת ליד שולחן אוכל, על כיסאות גבוהים, או על הבר, תחשבו אחרת – ככה לפחות מבקשים מכם עכשיו שני בעליה של מסעדת BBB שליד מתחם המע"ר במודיעין, ברחוב מתיתיהו הכהן 11, מור אגמון ואלמוג חכון.
1 צפייה בגלריה
ההמבורגריה במודיעין
ההמבורגריה במודיעין
ההמבורגריה במודיעין
(צילום: באדיבות BBB)
השניים, צעירים יחסית, אגמון בת 27 וחכון בן 31, עבדו במשך מספר שנים התחום המסעדנות, ולפני כשלוש שנים החליטו שבא להם להקים בעצמם עסק, ובחרו בעיר מודיעין.
הם חתמו על החוזה להקמת העסק רגע לפני שהקורונה התפרצה לחיינו, ואז נאלצו, כמו כולם, לחכות קצת, אבל בשנה האחרונה, אחרי שבנו את בית העסק במו ידיהם, הם עובדים כמעט מסביב לשעון.
האטרקציה החדשה שלהם היא מרפסת קיץ שווה, אותה השיקו אגמון וחכון ממש לאחרונה, והם מקווים כי בקיץ הקרוב היא תהיה מוקד משיכה מרכזי לצעירים מכל רחבי העיר והסביבה.
"זה ממש בר, יש מקומות ישיבה בחוץ, באוויר, מתחת לשמיים, וחוץ משולחנות רגילים יש גם מושבי זולה נמוכים, ושולחנות לידם, ועמדת הגברה איכותית ממש, שאפשר לשמוע בה מוזיקה מעולה", מספרת אלמוג, "וחלק מהפרויקט הזה הוא בשיתוף עם חברת טובורג".
קראו גם:
"אני באמת מאמינים שזה הדבר הבא, ואנחנו מקווים שחוץ ממשפחות יגיעו אלינו גם חבר'ה צעירים, בני 21 ובטווח הזה, כי המקום שלנו ממש שווה, אחלה מרפסת להעביר בה שעה עם החבר'ה".
המסעדה של אגמון וחכון פתוחה שבעה ימים בשבוע, מהשעה שתיים עשרה בצהריים ועד לאחת עשרה בלילה, ויש בה תפריט מגוון.
"אנחנו פעילים מאוד, אבל אנחנו יכולים להיות פעילים הרבה יותר", אומרת אלמוג, "והמרפסת החדשה נותנת לנו הרבה אנרגיה".
"יש לנו הכל מהכל, המבורגרים ועוד בשרים, ומלא דברים טובים, אוכל ומשקאות".
"חשוב לנו שהעסק שלנו יפרוץ, עכשיו אנחנו נותנים פוש, ואין לנו ספק שזה יצליח".
כל העדכונים - חדשות מודיעין