יחד בסוכה: במבצע מיוחד חברו חיילים בודדים המתגוררים בעיר בשני בתים, שהוקמו על ידי עמותת אלמוג שילוני, לתלמידי בית הספר 'פסיפס' – בית הספר המיוחד לחינוך ואמנויות במודיעין.
1 צפייה בגלריה
בית אלמוג שילוני, מנכ"לית העמותה, דיקלה ארזני בן ברוך
בית אלמוג שילוני, מנכ"לית העמותה, דיקלה ארזני בן ברוך
בית אלמוג שילוני, מנכ"לית העמותה, דיקלה ארזני בן ברוך
(צילום: בית אלמוג שילוני)
העמותה, שהוקמה לאחר מותו של החייל אלמוג עשהאל שילוני בפיגוע טרור בתחנת רכבת ההגנה בתל אביב בחודש נובמבר 2014, דואגת להקמה של דירות מגורים לחיילים בודדים ברחבי הארץ.
במרץ 2015 נחנך הבית הראשון לזכרו בעיר מודיעין, ומתגוררים בו חמישה חיילים בודדים שעלו לישראל כדי להתגייס או שמשפחותיהם אינן בארץ. בחודש ספטמבר אשתקד נחנכה דירה נוספת בעיר בה מתגוררות ארבע חיילות בודדות.
קראו גם:
הקמתם של הבתים בעיר הביאה לשיתוף פעולה נרחב בין הקהילה לחיילים והחיילות. מדי שנה משתתפים החיילים הבודדים באירועים קהילתיים עירוניים המאורגנים על ידי התושבים ומתנדבים רבים.
לפני מספר שבועות, זמן קצר לפני חג סוכות, חיפשו החיילים והחיילות דרך לתרום בחזרה לקהילה התומכת בהם במהלך השנה, והגיעו, בעקבות מפגשים קודמים שהתקיימו ביניהם לבין תלמידי בית הספר 'פסיפס' – למתחם בית הספר, ובו סייעו לתלמידים להקמת סוכה גדולה.
במהלך תהליך הקמת הסוכה חנך כל חייל תלמיד והסוכה, העומדת בשטח בית הספר, פתוחה לתלמידים בכל ימות החופשה וכמובן שלציבור הרחב.
"מיד כשקיבלנו את הפנייה של אפרת, הרכזת החברתית של בית הספר, היה ברור לנו שהעמותה והחיילים מצטרפים למלאכה", מספרת מנכ"לית עמותת בית אלמוג שילוני, דקלה ארזני בן ברוך.
"החיילים מאוד התרגשו מהעשייה המשותפת עם התלמידים והתלמידים היו מאושרים מהנוכחות של החיילים, וכולם נהנו ביחד מעבודת צוות מועילה, אנחנו מודים לאפרת ולצוות הסייעות על ההזדמנות שניתנה לנו ולחיילים".
לעדכונים - חדשות מודיעין