העירייה והעמותה העירונית 'סחלבים' החלו להיערך לקראת החופש הגדול, במהלכו תתקיים בעיר התכנית 'גני ובתי הספר של החופש הגדול' וקייטנות ההמשך, אשר יספקו יחד מענה חווייתי לילדים מ-3.7 ועד 11.8.
1 צפייה בגלריה
גן ילדים
גן ילדים
המחשה בלבד
(צילום: shutterstock)
היום (ראשון) הודיעו בעירייה כי "במשרד החינוך והאוצר עדכנו השבוע כי תכנית בית הספר של החופש הגדול הכוללת את תלמידי כיתות א'-ג' תורחב גם השנה ותספק מענה גם לילדי הגנים".
התכנית תפעל בשלושת השבועות הראשונים של חודש יולי, בימים ראשון עד חמישי, בין התאריכים 3 ביולי עד 21 ביולי. החל מה-24.7 ועד 11.8 תפעיל עמותת סחלבים קייטנות המשך, סדנאות העשרה ומחנות ספורט חווייתיים.
בעירייה נמסר כי "שעות הפעילות בבתי הספר יהיו משעה 8:00 בבוקר ועד 13:00. בגני הילדים ובחט"צים משעה 7:30 עד 13:00. העלות של התכנית נקבעת על ידי משרד החינוך בהתאם למדד החברתי כלכלי (סוציו-אקונומי) של הרשות.
קראו עוד >>>
"כך שבמודיעין מכבים רעות מדובר על 450 שקל (בכפוף למימון משרד החינוך). כמו תמיד, יוכלו הורי הגנים וכיתות א'-ג', המעוניינים בכך להאריך את יום הלימודים עד השעה 16:30 על ידי רישום לצהרון בתוספת של 675 שקל כולל ארוחת צהריים חמה".
הרישום לתכנית בית הספר והגנים של החופש הגדול וכן לקייטנות ההמשך מתבצע באתר עמותת סחלבים עד לתאריך ה-14.6. תושבים חדשים, שביצעו רישום לשנת הלימודים הבאה, יוכלו גם הם להירשם, כאשר שיבוץ הילדים יעשה בסוף חודש יוני, על בסיס מקום פנוי.
במנהל החינוך מדגישים כי התלמידים ישובצו למסגרות החינוכיות שבהן למדו בשנת הלימודים הנוכחית, על מנת לשמור על הרצף הלימודי. מיד עם תום התכנית תפעיל עמותת סחלבים שלל קייטנות המשך, סדנאות העשרה ומחנות ספורט חווייתיים ברחבי העיר עד ה-11.8.
לכל העדכונים - חדשות מודיעין