דובר צה״ל הודיע הבוקר (ראשון) על מותם של סרן אדיר עבודי, בן 23, מ״פ בבא״ח העורף וסא״ל סהר מחלוף, בן 36, מג״ד תקשוב 481 — תושבי מודיעין. השניים נהרגו לאחר שנורו על ידי מחבלים שחדרו לישראל. הודעה נמסרה למשפחותיהם. מדובר צה״ל נמסר כי ״צה"ל משתתף בצער המשפחות וימשיך ללוותן״.
1 צפייה בגלריה
סרן אדיר עבודי וסא״ל סהר מחלוף ז״ל
סרן אדיר עבודי וסא״ל סהר מחלוף ז״ל
סרן אדיר עבודי וסא״ל סהר מחלוף ז״ל
(צילום: דובר צה״ל)
ראש העירייה חיים ביבס אמר היום: "אני משתתף מעומק הלב בצערן הכבד של המשפחות שיקיריהם נפלו במלחמה הקשה. צוותי הרווחה והשירות הפסיכולוגי יצרו קשר עם משפחות הנרצחים ומסייעים להם, גם בשעה זו ובהמשך ככל שיידרש. כמו כן, יצרנו קשר עם משפחות נוספות מהעיר, שבנות ובני משפחותיהם נפגעו ברצועה ומלווים אותן בכל דבר שהן זקוקות לו״.
עוד בחדשות:

חייל נוסף מאזור מודיעין שנרצח במבצע הוא סמל איתי-אל מרציאנו, משוהם, מפקד כיתה בבא"ח צנחנים, בן 20 בנופלו. "הודעה נמסרה למשפחתו. צה"ל משתתף בצער המשפחה וימשיך ללוותה", נמסר מדובר צה"ל.
מהעירייה נמסר אתמול כי "עובדי האגף לשירותים חברתיים ואגף קהילה נערכים ליצור קשר עם האזרחים הותיקים ותושבים הזקוקים לסיוע. המוקד העירוני, מקבל את פניותיכם והוא זמין 24 שעות ביממה. תושבים המרגישים לחוצים יכולים ליצור עמנו קשר במוקד העירוני ועובדות אגף לשירותים החברתיים והשירות הפסיכולוגי יענו לפנייתכם".
פורסם לראשונה: 12:20, 08.10.23