כמדי שנה בימי חול המועד סוכות, יוכלו גם השנה תושבי מודיעין למצוא פיתרון נוח, קל, ושאינו מצריך נסיעה ארוכה, לפעילויות ילדים ומבוגרים, בימי חופשת החג.
פארק נאות קדומים, הממוקם בפאתי יער בן שמן, מרחק דקות נסיעה ממודיעין, מציע השנה מבחר גדול של פעילויות הקשורות לחג, ומשלבות מסורת וחקלאות מימי קדם.
1 צפייה בגלריה
סוכה בנאות קדומים
סוכה בנאות קדומים
סוכה בנאות קדומים
(צילום: איתי בלסון)
הפעילויות בפארק יתקיימו החל מהיום (שלישי) עד חמישי, בין השעות 09:00-17:00, וביום שישי מהשעה 09:00-13:30. עלות לילד - 55 שקלים.
האטרקציה המרכזית בימי הביקור בפארק כוללת מסע רגלי קצר, של עד שני קילומטרים, בין תחנות הפארק, בסיומו יגיעו המשתתפים אל סוכת החג.
בדרך יוכלו המבקרים לסרוק ברקודים שונים, ולצפות בדמויות מעולם התנ"ך, שיספרו עם מי הן מגיעות לסוכה, ואיזו סוכה היו רוצות לבנות.
בדרך אל הסוכה ילמדו המבקרים על עולם החקלאות הקדום ויבקרו בשלושה אתרים: בגורן – בו מפריד החקלאי את הגרעינים משיבולת החיטה, בבור המים ובבריכת האגירה – בהם ניתן ללמוד על חשיבות דרכי השימור של מי הגשמים בעת העתיקה, וכמובן שבתחנת ארבעת המינים.
קראו גם >>>
נקודת הסיום של מסלולי ההליכה היא בתערוכה ייחודית של סוכות שונות, בה יוכלו המבקרים לפתור כתב חידה שיוביל אותם אל אחת מ–20 סוכות שונות, שכל אחת מהן מציגה פיתרון יצירתי ומקורי לבניית סוכה על פי מצוות בניית הסוכה.
פרט לסיורים המודרכים, יוכלו המבקרים לבנות סוכות בעצמם, להשתתף בניווט קצר בשטח הפארק, וליהנות ממופעי שירה והצגות לילדים ברוח החג.
למבוגרים שרוצים להגיע אל הפארק בנפרד יש אפשרות לעשות זאת, במסגרת ערב שירה בציבור בהנחיית אודי מילוא, שיתקיים ביום שלישי, בשעה שבע בערב.
האירוע יכלול סיור קצר מלווה בנגינה, והסבר על שירים שנכתבו לכבוד הסתיו.
גם ביום חמישי בערב, באותה השעה, יתקיים בפארק ערב למבוגרים: 'עונה בשירים' – סיור עם הזמר והשחקן אילן מלאכי, שיתחיל בשעה שבע בערב, בו ישיר מלאכי ויספר על נופי הסתיו.
עלות הכניסה לערבי המבוגרים היא 50 שקלים למשתתף, חג שמח.