מזל רע? בעיריית מודיעין החליטו לעשות טוב ולפתוח את פארק הנופש והספורט בחינם לתושבי הדרום שסובלים מאיום הרקטות של הג'יהאד האיסלאמי. זאת מתוך מחשבה שהעיר בטוחה - אלא שאז הגיעו הרקטות גם לכאן.
1 צפייה בגלריה
חלי עמרם
חלי עמרם
חלי עמרם
(צילום: פרטי)
למרות שהיה ברור שזה עלול לקרות, אלפים מתושבי העיר מודיעין – מכבים – רעות הופתעו אתמול (שבת) בבוקר לשמוע אזעקות עולות ויורדות ברחבי העיר, ויירוטים של סוללת כיפת ברזל באזור המאוחר מהעיר, שמנעו נפילת רקטות בקרבתה.
מי שעבורם עיתוי הירי אל עבר העיר לא היה מוצלח במיוחד היו אנשי העירייה, ש-22 דקות בלבד לפני הירי אל עבר העיר ונפילת הרקטה בקרבתה, פרסמו הודעת מטעמם לפיה העירייה פתחה לתושבי הדרום, בחינם כמובן, את הכניסה לפארק הנופש והספורט.
קראו גם:
חלי עמרם, שקרובי משפחתה מתגוררים באשקלון, בדיוק היתב בשיחת טלפון עם קרוביה, והציעה להם להגיע אל העיר, ולבלות במרכז הנופש.
"כאילו מישהו פתח פה לשטן, ואז התחיל הבלגן", אומרת עמרם, "וזה היה מדהים, כי התקשרתי לגיסתי והצעתי לה לקפוץ לעיר לבריכה, ואז בעוד אנחנו מדברות נשמעה ברקע האזעקה פה".
מאוחר יותר וגם הבוקר עדכנו אנשי העירייה את התושבים בדבר העובדה כי בעיר ישנם שלושה אזורי התגוננות: מודיעין, מודיעין – ליגד, ומודיעין – ישפרו, וכי יש להאזין להוראות המתייחסות לכל אזור ואזור.
"לנו זה לה משנה, כי זה די מלחיץ, וחוץ מזה שומעים כל אזעקה באזור", אומרת עמרם, "אז אנחנו לא לוקחים סיכון, ובכל פיפס קטן נכנסים לכמה דקות לממ"ד, שיהיה".