העיר מודיעין שופעת בפארקים ופעילויות לילדים, אבל מה בכל זאת חסר לתושבי העיר, בעיקר הורים לילדים? התשובה המפתיעה היא: פארק חבלים.
1 צפייה בגלריה
פארק ענבה
פארק ענבה
פארק ענבה
(צילום: רונן כרם)
כבודו של פארק ענבה במקומו מונח, והוא כולל מרחבי דשא, אגם מלאכותי ושייט סירות. בעיר קיים גם פארק אקסטרים לגלישה על סקייטוברדים, פארק מים ומגוון רחב של גני שעשועים, אבל בניגוד לערים אחרות (במיוחד כאלה שיש להם שטחים נרחבים), בעיר עדיין לא הוקם פארק חבלים.
קראו גם:
פארקי חבלים כוללים מתקני הליכה בגובה, בדרך כלל על גזעים וקורות ולוחות עץ ובין צמרות עצים גבוהים – פעילות המפוקחת על ידי מדריכים מוסמכים, ולדברי הורים במודיעין הגיע הזמן שפארק דומה יוקם בעיר.
"זו בהחלט אטרקציה שווה ממש לילדים ולבני נוער ואפילו להורים, למי שלא מפחד מגבהים כמובן", אומרת רחל שטרית, תושבת העיר, אמא לשלושה ילדים.
"הפארקים האלה מוכרים מאוד ברחבי אירופה והם אטרקציה של ממש והאמת שמוזר שבעיר פה עדיין לא הקימו מיזם כזה, בוודאי עם הכמות האדירה של המשפחות הצעירות והילדים הקטנים שגרים פה, שהם קהל היעד המרכזי של אטרקציות כאלה".
תושב אחר, דוד פרג'ון, טוען כי לעיר תנאים אידאליים להקמת פארק מסוג זה. "יש לנו את יער בן שמן מסביב ועוד חורשות ושטחים פתוחים שאפשר להקים עליהם פארק שכזה", אומר פרג'ון. "לא צריך הרבה רק יוזמה ויזמים ואני משוכנע שזה יהיה להיט גדול למשפחות ולילדים לא רק מהעיר אלא מהאזור כולו".
עוד הוא מוסיף ואומר כי, "הפארק הגדול היחיד בסביבה שהוא פארק קבוע נמצא בתל אביב ואחר כך רק בצפון ואצלנו יש מספיק שטחים פתוחים, ובימי קורונה, והחשיבות של שהות באוויר הפתוח, זה יכול להיות רעיון מעולה". האם העירייה תרים את הכפפה ותמתח את החבל?
תגובת עיריית מודיעין תתפרסם כשתתקבל.
לעדכונים - חדשות מודיעין