מאות מתושבי מודיעין חוו בשנת 2021 מקרים של גניבת כלי רכב מחצרות בתיהם וחניוני בנייני המגורים המשותפים, במסגרת תופעה מטרידה שהפכה את העיר לאחת המובילות בישראל בגניבת כלי רכב פרטיים. כעת נראה כי המצב לא נמצא במגמת שיפור בכל הקשור לתמונה הכוללת.
1 צפייה בגלריה
"מגמת האטה"
"מגמת האטה"
"מגמת האטה"
(המחשה: שאטרסטוק)
על פי נתונים רשמיים שפרסמו לפני מספר חודשים אנשי משטרת מרחב שפלה, במהלך שנת 2021 נגנבו מהעיר 238 כלי רכב בסך הכל, ואילו נתונים מעודכנים שנחשפו לאחרונה, מעידים על עלייה נוספת במספר כלי הרכב שנגנבו מתושבי העיר.

קראו גם:

נתוני משטרת מרחב שפלה מצביעים על מגמה לפיה עד לסוף חודש ספטמבר השנה נגנבו בעיר כבר 301 כלי רכב פרטיים, אולם במשטרה שומרים על אופטימיות זהירה, שכן נתוני הרבעון השלישי מעודדים למדי.
לפי המידע שבידי המשטרה, במהלך הרבעון הראשון של השנה נגנבו 126 כלי רכב, ברבעון השני 98, ואילו בין החודשים יולי וספטמבר השנה נגנבו 78 כלי רכב בלבד. "אמנם הנתון הכללי גבוה למדי, אבל המגמה היא של האטה", אומר גורם במשטרת מודיעין. "אנחנו מניחים שהפעילות שלנו בשטח, בשילוב פעילות צה"ל לסגירת הפרצות בגדר הגבול, וההקפדה היתרה במחסומים, עושים יחד את ההבדל, ואנחנו נמשיך ונפעל כמו תמיד למען שיפור תחושת המוגנות והביטחון האישי של תושבי מודיעין והסביבה".
פורסם לראשונה: 07:34, 25.12.22