אירוע חמור במיוחד התרחש בשבוע שעבר בבית הספר התיכון עירוני ד' בשכונת הכרמים במודיעין, בשעה שאחד התלמידים קילל מורה והשתולל, ככל הנראה בעיצומו של התקף זעם.
לדברי גורמים בבית הספר, האירוע החל לאחר שמורה בבית הספר העירה לתלמיד ששיחק עם הטלפון הנייד שלו כי עליו לחדול מלהשתמש בטלפון ולהכניסו לתיקו.
1 צפייה בגלריה
תיכון עירוני ד'
תיכון עירוני ד'
תיכון עירוני ד'
(צילום: רונן כרם)
קראו גם:
התלמיד, שלא ממש אהב את הערתה של המורה, פנה אליה ואמר לה כי אין בכוונתו לעשות כן, ובמהירות הפך השיח בין השניים לאלים מבחינה מילולית, וזאת בנוכחות תלמידים אחרים.
בקשתה של המורה מהתלמיד לעזוב את הכיתה בעקבות דבריו הביאה את התלמיד לצאת מהכיתה בזעם, כשלפני כן הוא איים עליה וקילל אותה, ורגע לפני שעזב את הכיתה, הוסיף בעיטה לשולחן שלצידו ישבה המורה.
בשלב זה ניסתה המורה לצאת מהכיתה ולשוחח עם התלמיד, אולם הוא מנע ממנה לפתוח את הדלת, תוך שהוא ממשיך לקלל אותה ולאיים עליה כי יפגע בה.
האירוע הסתיים לאחר דקות ארוכות וזמן קצר אחריו נוצר קשר עם הוריו של התלמיד המתפרע, שבשיחה עימם הודיעו להם אנשי הנהלת בית הספר כי בנם מושעה מהלימודים למשך שלושה ימים.
בהודעה שפרסמה הנהלת בית הספר והועברה להורים, נכתב בין היתר כי המקרה טופל בכל האמצעים, כי בית הספר מתנגד באופן נחרץ לאלימות, וכי בעקבות המקרה החמור יתקיים בירור מיוחד בשיתוף אגף החינוך של העירייה.
תקיפת המורה עוררה שיח ער במיוחד ברשתות החברתיות, במיוחד בקרב הורי התלמידים בתיכון עירוני ד', הנחשב, כמו רבים מבתי הספר במודיעין, למוסד חינוכי טוב ומצליח.
"עונש של שלושה ימים הוא מגוחך", טענו חלק מההורים, "ואנחנו מקווים כי מקרים כאלה לא יישנו. כך או כך, נקווה שמדובר במקרה אחרון השנה, וכי התלמידים יבינו כי עליהם לשמור על הכללים במסגרת החינוכית ולכבד את מוריהם ושאר אנשי הצוות".
כל העדכונים - חדשות מודיעין