שינוי מסלול: החל מיום ראשון 1.8, יורחב מסלולו של קו 55 כך שיגיע גם למשרדים והמפעלים החדשים בשדרות הרכס, שבפארק הטכנולוגי. מדובר בצעד נוסף לשדרוג התחבורה הציבורית העירונית לטובת התושבים, כאשר הרחבתו ותוספת הנסיעות של קו 55 יתנו מענה לעובדים ולעידוד התעסוקה בפארק הטכנולוגי.
1 צפייה בגלריה
הפארק הטכנולוגי מודיעין
הפארק הטכנולוגי מודיעין
הפארק הטכנולוגי מודיעין
(צילום: עיריית מודיעין)
תוספת הנסיעות לקו 55, לאחר השדרוג, עומדת על 12 נסיעות נוספות בימים ראשון עד חמישי בנוסף, כפי שהודיעה כבר העירייה לפני כחודש, נסיעות הקו כוללות לראשונה גם את ימי שישי, המהוות תוספת של 18 נסיעות.
קראו גם:
שדרוג הקו מצטרף לתגבור תדירות קווים עירוניים נוספים המסתכמים ב-87 נסיעות מתוגברות בקווים- 50, 51, 53, 59,58, 56, 55 אשר כולם פועלים בתדירות נסיעות גבוהה יותר בימי ראשון עד חמישי.
בנוסף, קו 56 שברוב שעות היום נוסע בתדירות של ארבע פעמים בשעה. כמו כן, הצטרפו לאחרונה חמישה אוטובוסים עירוניים חדשים למערך התחבורה הציבורית.
עוד בשורה חשובה היא שכבר בחודש אוגוסט תהיה הוספת קו חדש, בין עירוני, לראשון לציון לצד תגבור ושינוי מסלולים של קווים בין עירוניים קיימים.
בנוסף, קו 154, שעד היום הגיע לראשל"צ, יוארך במהלך אוגוסט עד לעיר חולון. יעד חדש שניתן להגיע אליו ישירות ממודיעין מכבים רעות. כמו כן, מתוכנן תגבור קווים עירוניים לשכונה המתהווה מורשת (לאחר תחילת אכלוס השכונה).
לוח הזמנים המלא של קווי האוטובוסים מופיע באתר חברת "קווים".
לעדכונים - חדשות מודיעין